Huidverandering (gelaat)

Hallo,

Ik heb sinds kort een ‘huge’ probleem. Sinds kort komen er op mijn linkerwang rode bobbeltjes (zie foto). Ze jeuken nog niet, ze branden een beetje. Ik heb dit probleem nog nooit gehad, ik heb van mijn eigen een gladde huid en amper puistjes. Ik vind dit verschijnsel verschrikkelijk :frowning_face: en ik wil er zo snel mogelijk iets aan doen! Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt.

Hoe plaats je hier een bestand?

Kan je uploaden via tinypic.com :slightly_smiling_face:

O een vriendin van me heeft dat. Het heeft een naam maar ik weet het niet meer.

Zal het even vragen.

Ga anders gewoon eventjes naar de dokter. Dat kan sowieso geen kwaad en dan weet je precies wat er aan de hand is.

Is het toevallig geen netelroos? Ik heb daar ook een tijdje last van gehad! Maar dat was meer op mijn rug en armen. Maar die gingen vanzelf weg. En kwamen ook zo ineens, konden na 2 uur zomaar weg zijn… Maar ga anders even langs de dokter? Die kan je met zekerheid vertellen wat het is! En die geeft je waarschijnlijk en zalfje :slightly_smiling_face:

Ga ik zeker eens doen! Kunnen ze bij de apotheek je daar ook mee helpen?

http://tinypic.com/view.php?pic=2d936ms&s=5 Is het dit?

Ja hoor! Je kan hooikoorts tabletten proberen, dat is tegen allergische reacties! Bij mij hielp het wel heel erg!

Het is gelukt! Dit is nou mijn linkerwang, het begint stillaan ook te jeuken, merk ik op…

ja dat had ik ook! precies dat! Maar misschien is het wel zo verstandig om toch voor de zekerheid even langs de dokter te gaan :slightly_smiling_face:

Oh. Hier is inderdaad een naam voor, en het ligt echt heel erg op het puntje van mijn tong. :l
Maar voordat je nu gaat googlen en allemaal enge ziektes tegenkomt, gewoon even de dokter opbellen, of even langs de apotheker gaan…

Ik zal maandag even langs de apotheek gaan. Ik doe altijd wel make-up op als ik op straat kom. Is dit nu ook aangeraden?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Netelroos op die eerste foto is het wel heel rood, maar dat had ik ook niet hoor.

Beginnen er ook een beetje blaasjes te vormen enz? Ik had dit namelijk ook (precies zoals het er uit ziet op de foto) en toen werd het steeds erger en werd het krentenbaard. Ik had het toen op google gezocht en zo zag het er bij mij ook niet uit toen, maar was naar de dokter geweest en dat was het wel… maargoed, idd even lagns de dokter gaan! en oja, ALS het krentenbaard is: dit is super besmettelijk dus pas op met make-up enz!