Ik weet niet echt wat voor huidtype ik heb. Iemand die me daarmee kan helpen en misschien ook nog tips voor een dagcreme?
Ik heb niet echt veel last van puistjes, af en toe. Mijn wangen en voorhoofd zijn zeg maar ´perfect´. Geen puistje, bultje of rode plek etc. Op mijn kin heb ik soms last van puistjes. Tussen mijn wenkbrauwen heb ik vrijwel altijd dichte mee-eters zitten. Maar nu komt voor mijn het grootste probleem. Mijn neus glimt altijd en is altijd rood. Ook heb ik last van kleine bultjes en gesloten mee-eters, af en toe nog een puistje.
Iemand enig idee wat voor huidtype ik heb?
Ik gebruik nu niet echt een dagcreme, ik smeer tee trea olie op mn gezicht (van de kruidcat), maar volgens mij is dat ook niet echt de bedoeling haha. Ik heb wel een paar keer dagcreme’s gebruikt maar dan kreeg ik juist meer last van puistjes, bultjes, rode vlekken etc.
Hebben jullie ook nog tips voor welke dagcreme ik het beste kan gebruiken? Graag niet duurder dan 10 euro, en ook dat het gewoon in de drogist te koop is. En graag ook niet een dagcreme met anti-rimpel huppeldepup er in.