huidstriemen.

ik :frowning_face:
nu doe ik m’n lichaam insmeren met bodylotion na het douchen, want daar word je huid soepeler van en krijg je minder snel huidstriemen ( blijkbaar xD, ik doe het sinds kort dus zie nog niet heel erg verschil )

Ik heb er een paar op mijn borsten en de binnenkant van mijn bovenbenen. Maar ik heb het gewoon geaccepteerd, ik ben wel redelijk makkelijk in dit soort dingen.

Ik heb ze op mijn borsten en op me heup… ik ben ook niet dik, maar ben wel van klein opeens veel gegroeid in een korte tijd dat heeft der mee te maken, ik schaam me der alleen voor bij een jongen vooral me borsten maar het word trouwens ook minder door de zonnebank :wink:

op mijn billen!
die is opeens veel dikker geworden? haha.
achja, in de zomer bikinibroekje goed eroverheen trekken, over een paar jaar zie je ze haast niet meer.

accepteer jezelf zoals je bent! niemand is perfect, en de jongens knappen echt niet op je af daardoor. anders zijn ze veel te oppervlakkig en jou niet waard.

Jaa daar ben ik het mee eens, en meestal maak ik me drukker om niks, want jongens kijken er niet eens zo op die manier na van wtf wat lelijk.