huidstriemen.

Heeey allemaal!
wie heeft der nog meer last van huidstriemen?
en wat doen jullie er tegen?
ik vind ze echt verschikkelijk!

Ik.

wat doe jij der tegen?

Niks, je kan er niks aan doen. Gewoon accepteren, ze worden vanzelf lichter.

Hoezo staat dit bij Liefde & Boys? ;p

Ik heb er geen last van maar bepaalde (litteken)crèmes helpen ertegen.

Nouu, omdat ik onzeker daarover ben bij jongens, maar zit hier net op dus keek eigenlijk niet eens waar ik het neer zette.
Maar goed, hoop dat het snel lichter word dan.

Ik heb ze ook wel, op mijn bovenbenen. Maar ze vallen niet zoveel op, omdat ik toch meestal wel een broek aan heb :’). Alleen in de zomer als ik een bikini draag zie je ze, maar ik schaam me er niet voor, heel veel meisjes hebben er last van. En ze worden ooit wel lichter, dus dan moet je daar maar aan denken =)

haha oke dankje wel kan niet wachten!

bio-oil

ik heb had het op mn benen (heel licht) en gebruikte toen iets van palmers lotion [bij een toko gekocht, volgens mij hadden ze het ook bij de Tuinen] voor strae en zwangerschapsstriemen en het is nu bijna weg ! Ik had het heel licht maar je ziet het nu amper nog. Is wel een een halfjaar later trouwens

Gebruik ik ook ^^ heb gelezen dat het werkt! Maar merk persoonlijk nog niet zo’n verschil… maar misschien moet ik iets fanatieker smeren!

k heb t ook :frowning_face:
K heb ns gelezen op n forum dat tea tree oil ook helpt?
Ga k proberen …

Je kan er helaas niks aan doen.
Ze worden wel steeds lichter van kleur, op het begin zijn ze als het goed is paarsachtig, later worden ze steeds lichter en zijn ze bijna niet meer te zien.
Wondermiddeltjes bestaan helaas niet, veel mensen denken dat het door de crèmpjes komt dat hun stretch marks minder zijn geworden.
Maar het is gewoon mother nature :slightly_smiling_face:
Als je gelukkig heb kan het wel dat een crème het proces een beetje versnelt.

werkt bio-oil echt ?

Ik wil namelijk mijn geld niet verspillen aan iets wat niet werkt.

Het werkt niet heel goed, je moet het een paar maanden 2 keer per dag smeren… Maarja, zie niet heel veel verschil, dus ik gebruik het nu als massage olie X’D

hhm misschien ga ik het toch eens proberen want iedereen reageert er natuurlijk anders op :stuck_out_tongue:

Wat is dat eigenlijk precies?

ik heb ook bio-iol gebruikt werkte helaas niet, maar gelukkig hebben zoveel mensen het, dacht eerst altijd dat bijna niemand dat had, en met een jongen kan altijd het licht nog uit haha.

Ja, echt veel mensen hebben het, hoor (:
Je kan het krijgen als je snel groeit of bijkomt…

Ik heb het op de buiten en binnenkant van m’n benen en wat op m’n buik. En ik ben niet dik ofzo. Ben best dun volgens mij.

Heb ze ook al sinds m’n 13e denk ik? Jammer genoeg moeten we ermee leren leven :frowning_face: