huidskleurige panty not done?

in de bladen en in de webshops zie je in deze tijd van het jaar overal mooie jurkjes.
Veel worden geadverteerd met blote benen, ziet er soms gewoon het mooiste uit onder een bepaalde jurk.
Maar in nederland is het niet bepaald lekker weer in december en toch wil ik deze jurkjes dragen.
Wat vinden jullie van een huidskleurige panty? Verkiezen jullie fashion over comfort?

Ik vind huidskleurige panty’s heel erg lelijk; omdat het vaak nét een ander kleurtje is dan de rest van je huid en het glimt ook. Daarbij is 1 huidskleurige panty lang niet warm genoeg voor onze decembers, ik heb in de winter altijd 2 panty’s en een maillot aan tegen de kou…

Wat is er mis met een huidskleurige panty?
Zolang het niet zo’n glimmend ding is, kan het toch gewoon?

Ik draag meestal gewoon een zwarte panty met laarsjes.

^idd niet van die elastische want dan lijken het net glittertjes. Een matte vind ik wel oke hoor, beter dan blote benen en dat je dat kleurverschillen op je huid hebt. Dat zou slordig staan.

Ik vind het wel kunnen in december. Het is iets minder koud en staat beter bij sommige jurkjes.

ik zal gewoon zwarte maillot doen.

Huidkleurige panty kan prima hoor, maar het moet er wel natuurlijk uitzien. In de winter zou ik er alleen niet snel voor kiezen, ook omdat het wat kouder oogt.

Ik vind huidskleurige panty’s echt niet kunnen. Ze hebben nooit de goede kleur waardoor je benen er altijd anders uitzien dan de rest van je lichaam, en daarnaast hebben ze vaak ook nog zo’n lelijke glans (zeker op foto’s).

Of blote benen, of een zwarte/donkergrijze panty van 20 den ofzo.

ik vindt huidskleurige panty’s gewoon kunnen. Mijn moeder had 2 maanden terug een panty aan en je zag het gewoon niet en hij kwam gewoon van de kruidvat. Meestal koop ik ook de juiste kleur. Tenzij onder een short dan koop ik een donkerdere.

ik vind het niet mooi, zou gewoon voor zwart gaan.

Ik vind ze vaak echt heel erg lelijk. Bij een galajurkje ofzo vind ik een dunne zwarte panty veel mooier. En onder dagelijkse kleding zou ik sowieso noooit een huidskleurige panty dragen. Veeel te koud. Ik heb altijd twee of drie maillots over elkaar in de winter.

Het kan mooi zijn als je een goede hebt, maar ik zou dan toch eerder voor een hele dunne zwarte gaan… En anders blote benen, want zoveel warmte heb je niet van een panty.

ik vind het echt niet mooi… op zich snap ik wel dat het handig is onder een jurkje voor op een feestje ofzo, maar soms zie je wel eens mensen overdag in een rokje lopen en dan met zo’n glanzende huidskleurige panty eronder… nouja persoonlijk vind ik dat er dus niet uitzien.

Ik vind het niet mooi. Ik heb er trouwens wel 1 maar dat was voor onder mijn griekse-godin jurkje met carnaval. Haha dan vind ik het wel kunnen.

Hangt van het jurkje af. Ik vind een zwarte panty onder een rood jurkje echt AF-SCHUW-LIJK dus dan zou ik sowieso voor een huidskleurige gaan (wel de juiste kleur natuurlijk), maar onder een donkerblauw of zwart jurkje vind ik zwart mooier.

Huidskleurige panties zijn prima hoor, zolang je ze maar niet heel opvallend ziet.

Maar in de winter huidskleurige panties/neppe blote benen gaan dragen is absoluut not done ja.

ben het hier ook helemaal mee eens !

Je kan ook voor zwart gaan, maar dan ligt het er aan wat voor jurkje je hebt. Ik vind een zwarte panty niet kunnen als je armen geheel bloot zijn, ziet er niet uit. Dan vind ik het mooier als je er wat overheen draagt (een jasje bijvoorbeeld).
Dus tenzij je een jurkje hebt met een mouwtje, zou ik voor huidskleurig gaan en dan wel een die goed bij je huid past.