Huidskleurige legging

Hoi (:

Misschien een rare vraag, maar is het normaal om in de zomer (niet nu) onder een rok/jurk een huidskleurige legging of panty te dragen? Want ik denk eigenlijk dat dat wel heel heet is :stuck_out_tongue:, maar aan de andere kant ik heb hele witte benen dus… xD

huidskleurig panty/legging is leuker dan een witte idd…
maar kdenk dat een huidskleurige legging een beetje raar staat xD kvind een panty dan veel mooier :stuck_out_tongue:

huidskleurig zie je bijna nooit geloof ik, een lichtgrijze of witte is wel leuk, witte benen hebben wel meer mensen, hoef je je niet voor te schamen!

dat is echt bloedheet dat deed k vroegher ook omdat ik me schaamte maar dat doe ik niet meerr dan maar wit ik ga dit jaar van australian zonnecreme kopen daat zit ook een bronzer in die je mooi egaal bruin maakt dus hopen dat dat werkt en anders zou ik een mooie zelfbruiner op doen of gewoon wit laten

Hmm dat kan wel, maar een huidskleurige leggings (als dat al bestaat, nog nooit van gehoord) lijkt me echt walgelijk haha. Maar een panty kan wel gewoon. Maar je moet dus echt geen donkerdere panty dragen dan je huidskleur, dat ziet er echt te idioot uit. Dus als je het alleen daarvoor doet zou ik gewoon onder de zonnebank gaan/zelfbruiner smeren/in het zonnetje gaan zitten.

waarom zou een legging bloedheet zijn? je wil niet weten hoeveel mensen n gewone lange spijkerbroek dragen in de zomer. die smelten toch ook niet weg?

Ik denk dat het beter is om geen huidskleurige legging aan te trekken, want in de zomer kleuren je beentjes weer bij dus dan heb je binnen no time een lichtgetinte huid.

wow. huidskleurige legging klink echt lelijk!

Ja, die s hoort er ook niet tussen.

Joh valt best mee hoor. Je ziet het niet eens echt, het is meer om de littekens op je benen etc. te vervagen.

Een panty gaat bij mij altijd heel erg jeuken als ik er een aan heb wanneer het heel warm is. :confused: Dus ik doe meestal ook geen panty aan. Ik vind witte benen ook niet erg, zolang de rest van je lichaam ook die kleur heeft.

Waarom zou je je schamen voor witte benen? Het is toch maar gewoon je huidskleur?

Dankjewel voor de reacties allemaal, maar ik draag al jaren gewoon een lange skinnyjeans in de zomer en dat kon ik ook aan (had het natuurlijk wel heet) & ik word helemaaal niet snel bruin en ben suuuperbleek… x

Dat is toch niet erg? :0
En als dat je reden is vind ik het juist raar, dan heb je bruine benen en een wit gezichtje!

hahahah x’D
en inderdaad, niet mooi. net zoals een witte legging, ziet er zo goedkoop uit.

ik zou gewoon blote benen doen, en heel veel zonnen. dan worden ze vanzelf wel bruiner. huidkleurige legging klinkt best lelijk

ik draag ook meestal lange broeken in de zomer hoor niks mis mee!
en ik ben vanmezelf al getint, dus ik doe t niet om mn ‘melkflessen’ te verbergen, eerder omdat ik dat gwn lekker vind zitten