huidige vriend of je ex?

ik ben 2 jaar met S. gegaan…
dat ging uit…
hij is vaker vreemd gegaan… erg jammer, elke keer bleef ik weer bij hem.
heel dom :blush:

nu ga ik met T.
al een jaar…
hij is heel lief en doet alles voor me…
alleen zit de broer van T. tussen ons te kloten,
mij uit te schelden en zwart te maken…
zonder dat ik iets verkeerd doe…
en daardoor krijg ik ruzie met T.

maar elke dag denk ik nog aan S. vanaf dat het uit ging en mis ik hem.
maar ik kan ook echt niet zonder T.

oh oke…
wat is je vraag?

ja ik snap je vraag ook niet helemaal.
vraag die broer wat zijn probleem is?

^ Volgens mij wil ze dat we haar helpen met kiezen tussen haar huidige vriend of haar ex :'B

En ik denk niet dat we dat kunnen, want het is en blijft jou keuze, wat wij ook zeggen. Maar je geeft zelf al aan dat je het dom van jezelf vind dat je bij hem gebleven bent, dan heb je daar toch je antwoord? de ruzies met T. kan je vast uitpraten.

Je moet sowieso niet weer naar S gaan, er is een reden dat je het hebt uitgemaakt met je ex, en als 'ie al vaker vreemd is gegaan is hij je zeker niet waard!

Over T weet ik het niet precies, als je ruzie krijgt met hem door zijn broer, is dat heel kut want je kan niet je vriend van zijn broer afsluiten. Maar je kan wel met hem/hen praten.

whoops vergeten er bij te zetten:$ ja dat bedoel ik,
maar misschien ook tips geven hoe ik over S. heen kan komen?:blush:

ik kan gewoon niet bij T. thuis komen zonder ruzie te hebben met die broer… het liefste doe ik hem wat.

hoe kan ik hem nou stil krijgen? er valt niet mee te praten.

Dit doet me denken aan the X-effect :’)

[i]ohhgod, ja inderdaad nu ik t eens bedenk van die kant hahaha.

zon vergelijkbaar moment heb ik al gehad! ik ben met beide jongens ( en ouders) dit jaar op vakantie geweest ! GEWELDIG! niet dus… hadden alleen maar ruzie over mij die 2… ik hoop niet dat ze elkaar nog eens tegen komen, want dan gaat het mis… dat kondigen ze allebei aan… :zipper_mouth_face: [/i]

Wat denk je zelf?..
Ik zou gewoon voor mijn huidige vriend kiezen, aangezien je ’ ex ’ steeds vreemdging.
Domme vraag trouwens, sorry hoor, maar je kan dit toch zelf beslissen?

Het was niet voor niets uit. Niet meer aan beginnen die ex ;-).

HUH?! Tegelijk met je ex en met je vriend?! En de ouders van allebei?! Of twee aparte vakanties?!
Nou in ieder geval, ik zou praten met je vriend. En je ex laten voor wat het is, hoe moeilijk dat ook lijkt. Ga voor je relatie en laat dat niet onbewust stuk maken door een ex.

Als je 'n ex mist, betekent dat niet dat je 't uit moet maken met je huidige vriend en terug naar hem moet…Zeker niet als hij maar bleef vreemdgaan. Je denkt waarschijnlijk meer aan hem uit nostalgie dan uit liefde.

S is sowieso geen optie want als ik jou was zou ik zo’n vreemdganger nooit meer vertrouwen!

Ienemienemutte!

Ik zou sowieso niet meer terug gaan naar je ex. Zoals de meesten al zeggen, er is een reden geweest dat het uit is gegaan.

Verder vind ik wel dat je vriend voor je op mag komen als zijn broer je zo zwart zit te maken zonder reden. Je bent zíjn vriendin en die broer heeft dan maar respect te tonen. Uit eigen ervaring weet ik dat het het heel belangrijk is dat een partner voor je opkomt bij dit soort dingen.
Misschien kun je met je vriend en zijn broer praten? Vragen waarom die broer zich zo gedraagt?

[i]S. die ging meerdere keren vreemd toch? Hij heeft jou veraden en is echt geen optie , als je voor hem zou kiezen zou hij waarschijnlijk gewoon weer hetzelfde doen.

en die ruzie’s met T. ; die kun je uitpraten, en je kunt anders ook een keer met zijn broer gaan praten , waarom hij dat doet en ermee wil stoppen. En doet hij het nogsteeds … praat met je vriend T. dat wat zijn broer zegt niet waar is en hij je moet vertrouwen op wat je zegt. [/i]

[i]t is weer zo ver vandaag,
vanmorge belde zijn broertje (van trouwens 19jaar) ons weer wakker, Hoe laat kom je naar huis? want ik heb een leuke auto gevonden op marktplaats…
en ik werd kwaad op dat broertje, T. hangt op, staat op, kleed zich aan geeft een kus en stapt weer in de auto naar huis. dat was rond half 11.
en ik heb tot nu toe niks meer gehoord, terwijl hij ALTIJD non stop smst etc.

dit gebeurt de afgelopen 2 weken elke morge, of als we daar slapen staat hij zomaar in de kamer met weer een mededeling of gewoon de vraag: hoe laat sta je op?

ik weet het niet hoor, met hem valt echt niet te praten.
en wat timo betreft, snap ik de laatste tijd ook niet meer…

[/i]