Huid onder oog...

Hee,

Sorry voor mijn vage topictitel, maar ik had even een vraagje; ik werd gisterochtend wakker en onder mijn oog bij een van mijn jukbeenderen voelde mijn huid erg trekkig en zwaar aan.
Toen ik in de spiegel keek zag ik dat het behoorlijk opgezwollen was.

Maar ik weet zeker dat het geen oogontsteking is, want het is alleen de huid onder mijn oog bij mijn jukbeenderen, en dus niet mijn oog zelf. En ik weet ook vrij zeker daat het geen muggenbult is, omdat die bij mij er altijd veel anders uitzien en ook anders aanvoelen…

Ik heb er gisterochtend en vanochtend een tijdje wat ijs opgedaan, maar dat hielp niet echt…

Vanmiddag leek het iets minder te zijn, maar nu is het nog 2x zo erg als eerst.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, wanneer het weer weg zou gaan en wat ik er aan zou kunnen doen zodat het zsm weg zou gaan?

Alvast bedankt!

(O, en ik heb al een beetje gegoogled, maar ik kon niet echt iets vinden hierover…)

het trekt wel weg, ik had ook wel een keer dat het beetje opgezwollen was maar het trok wel weg.

duurt ook btw wel eventjes

Oke, maar is het mogelijk dat het overmorgen of misschien de dag daarna weg is, want het ziet er echt idioot uit (alsof ik een hele vervelende klap heb gekregen ofzo) en ik heb overmorgen een feest en de dag daarna voor de eerste keer een afspraakje met de jongen die leuk vind… :slightly_smiling_face:

Misschien helpt creme? Aangezien ijs niet helpt. Een verkoelende creme misschien?

Als de jongen je echt leuk vind, zal hij je echt niet laten vallen voor een stom opgezwollen oog hoor!

@ cookiebox, dat weet ik ook wel, maar het ziet er toch gewoon wel een beetje stom uit…