Huid, Haar en Nagels Pillen Kruidvat | Ervaringen!

Hee dames,
Ik heb mijn haar kort laten knippen, en ik heb er echt veel spijt van. Mijn haar groeit niet ontzettend snel van zich zelf, daarom wil ik Huid, Haar en Nagels pillen van de Kruidvat gaan proberen. Mijn nagels kunnen het ook gebruiken, ik heb erg dunne nagels.

Ik ben op zoek naar mensen met ervaring naar deze pil, werkte het en hoe snel groeide je haar meer als normaal? Of heeft het geen zin om het te slikken voor je haar?

Kus

ik heb ze ook een tijdje gebruikt, en toen zag ik niet extreem veel verschil. Toen heb ik ze een hele tijd niet genomen en nu een maand geleden ben ik weer begonnen en toen zag ik zeker verschil. Mijn haar groeide best snel en het werd zeker dikker en gezonder. Nu is mijn potje op en ik ga zeker weer een nieuwe halen. Maaaar, ze stinken wel best heel erg.

x

Wat zijn de ingredienten dan? Volgens mij kun je dan beter vitamine B nemen. Ik kan niet googelen.

Merkte klein beetje verschil, niet heel erg.

Ik heb die gehad, maar slik nu vitamine B pillen van davitamon. Met biergist. Help wel een beetje, als ik het me niet verbeeld hahaha.

Wat kan ik dan beter nemen?
Vitamine pillen of de pillen van de kruidvat?

Vitamine pillen, als het al werkt.

Heb geduld, die pillen zijn echt geen wondermiddel.

Heb ze 5 maanden ongeveer geslikt, geen verschil, niks.

Ik merkte juist wel verschil, mijn haar groeide een stuk sneller. Ik heb al een best egale huid van mijzelf dus daar merkte ik niks van en mijn nagels heb ik niet echt op gelet.

Bij de Tuinen verkopen ze gelijksoortige pillen, en dit zit erin.

[i]
1 tablet bevat: % ADH*

Bètacaroteen 6mg **

Vitamine C 1000mg (1250%* ) Vitamine B1 (Thiamine) 100mg (9091% *)

Vitamine B2 (Riboflavine) 100mg (7143% *)

Niacine 100mg NE (625% *) Vitamine B6 100mg (7143% *) Vitamine B12 100μg (4000%*)

Foliumzuur 399μg (200%*)

Biotine 2000μg (4000%*)

Koper 2mg (200%*)

Zink 5mg (50%*)

Cholinebitartraat 500mg **

Inositol 500mg**

L-Cysteine 333.9mg**

PABA 100mg**
[/i]

Kun je beter MSM, Biotine en Visolie slikken.

Maar wil je echt je haar beter laten groeien zul je toch aan de echte medicatie moeten!

Hier enkele ervaringen van gebruikers van deze pillen…

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=30402

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=27551

Maar wel als je het juiste spul slikt. ::slightly_smiling_face:

Heb ze ook gebruikt. Maar had bijna geen nut. Op internet lees je er ook niet veel positiefs over. Je kan het proberen, maar het zal nooit meer dan 0,5cm extra groeien.

Ik zou voor visolie gaan.

Na hoelang merkte je verschil?

vitamine B kun je heel slecht opnemen via pillen ! het word bij gebrek bij de dokter meestal in druppels voor onder de tong voorgeschreven…

up

nah bij mij werkte het niet echt. Mijn nagels waren wel wat steviger, maar voor de rest niet echt verschil.

Haar groeit en binnen no time heb je je haar weer terug. Er zijn voldoende natuurlijke manieren om je haargroei te kunnen bevorderen.

hoe dan

Hey meiden,

Weten jullie toevallig hoeveel een potje van de Huid, haar en nagels- pillen kost bij de Trekpleister en/ of kruidvat en hoeveel pillen er in het potje zitten?

gr, Jazmin