Huid eraf getrokken/allergische reactie

Haai,

Gister was ik bezig met zo een ‘beautydagje’-geval. Dus scrubben, neusstrip, masker enzo. Nadat mn neusstrip hard was geworden had ik het er gewoon rustig van afgetrokken, maar daarna brandde het steeds. Later ging ik ff in de spiegel kijken en ik zag ineens dat er allemaal rode vlekken op mn neus waren. Ik weet echt niet want het is maar volgens mij heb ik perongeluk mn huid eraf getrokken. Of het is een allergische reactie. Wat kan ik hier aan doen?

Zijn het echt vlekken? en als je de vlekken aanraakt met bijv. je vinger, doet dat pijn?

Gister waren t rode vlekken en t deed pijn, nu lijken t meer op pigment vlekken ofzo :S

ik heb geeen idee. sorry meid. upje

hmmm, als ik jou was zal ik morgen even de huisarts bellen voor een afspraak, zo snel mogelijk, want dit is natuurlijk niet fijn.

ff huisarts bellen :wink: gewoon via de telefoon vragen kan altijd, alleen als hij/zij het niet vertrouwd kan het zijn dat hij je even vraagt langs te komen.

Bedankt, dan ga ik morgen wel ff bellen. Ik had dit ooit eerder gehad, na een paar dagen kon je de huid erom heen gwn eraf trekken.

En? heb je gebeld? :slightly_smiling_face:

Up.

up! ik wil altijd wel weten hoe het is afgelopen :stuck_out_tongue: