Huid bleken

Heeey allemaal!!!

Ik wil heel graag een lichtere huid, hebben jullie tips om mijn huid wat lichter te krijgen???
xx :upside_down_face:

Bleekmiddel, gegarandeerd succes.

wa

Zo min mogelijk in de zon komen. Veel je huid scrubben zodat oude huidcellen die meer gepigmenteerd zijn sneller weggaan. Misschien verdiepen in Aziatische producten? Daar zijn ze gek op een blanke huid.

laughing7.

http://i39.tinypic.com/2vl6rlw.jpg

Nee, gewoon nee.

dit is het beste en meest serieuze advies dat je gaat krijgen.

Wees blij met je huidskleur, ik zou wel een tintje donkerder willen zijn hoor. Ik ben juist blank, maar goed ik zit er niet eens mee want het boeit me niet.

Ik zou geen aziatische producten gebruiken. Laatst nog iets op tv over geweest, daar zitten bleekmiddelen in waar je vlekken van krijgt enzo en dat gaat niet meer weg.

Als je voor het leven er verminkt uit wilt zien zou ik er voor gaan.

Ik zou het niet tevaak gaan scrubben als ik jou was, 1 á 2 x perweek is meer dan genoeg, anders raakt je huid er droog en geirriteerd van. En gewoon de zon vermijden (mazzel voor jou dat de zomer voorbij is, de donkere herfst/winterdagen komen er alweer aan :pensive:) en idd gewoon een lichte foundation op je gezicht smeren.

En ajb je gezicht niet gaan bleken, god damn, word steeds gekker allemaal.

Liever géén rare spullen gaan gebruiken die je huid bleken! Uit de zon blijven en sowieso altijd een spf dragen helpen al en verder goed verzorgen. En eventueel nog wat make-up? Maar ga alsjeblieft geen gekke spullen op je gezicht smeren, dat kan zó fout uitpakken.

Ik ben geen voorstander ofzo, maar als mensen graag bruin willen worden (denk aan zonnebank, veel zonnen etc.), waarom mogen mensen de keuze niet maken om lichter te worden? In Aziatische landen is dat normaal, alleen wordt er hier anders naar gekeken omdat we in een andere cultuur leven.

Beetje dubbel.

In Aziatische landen proberen ze zo veel mogelijk te voorkomen dat hun huid bruiner wordt, maar ze gebruiken echt geen bleekmiddelen. Dat is echt bullshit.

Blekende crèmes zijn misschien ietwat normaler in Azië, maar worden daarom nog niet door iedereen gebruikt en als normaal beschouwd. Zeker aangezien er verschillende incidenten zijn geweest met zulke producten. Vroeger was er inderdaad wel het schoonheidsideaal van bleekheid dat geassocieerd werd met welgesteldheid, maar tegenwoordig vindt men het voornaamste om UV-straling te mijden (door middel van speciale parasols, handschoenen, hoedjes, e.d.) en zo huidverslapping, rimpels, etc. te voorkomen.

Een vriendin zei dat ze zoethoutextract gebruikt… Misschien kan je dat proberen aangezien er geen chemische troep inzit.

ik wist niet eens dat dat kon? qqqq