Huid beschadigd door mee-eter?

Hee allemaal,

Ik had al een tijdje een mee-eter zitten op m’n wang, maar ik was elke keer verstandig genoeg om er niet aan te zitten gezien hij niet rijp genoeg was. Gisteren na het douchen lijk hij toch ineens een stuk rijper en het stak echt een beetje uit, maar tijdens het knijpen merkte ik dat dit toch lastig ging. Op dat moment had ik het moeten laten, maar ben ik doorgegaan omdat ik daar toch een soort dwang voor heb op dat moment… Ik heb zelfs m’n nagel erbij gebruikt (ik kwam net uit de douche dus wel een schone nagel). Resultaat? Een hele grote rode vlek op m’n wang! Ik ben nu serieus van zero (want in principe viel die mee eter alleen op onder een vergrootglas) naar en monster gegaan! En bovendien is de porie nu niet eens ‘leeg’, er lijkt een beetje pus in te zitten nu als je goed kijk.
Ik ben super bang dat dit verder ontsteekt en de roodheid die in m’n huid zit is echt verschrikkelijk. Ik weet dat het gewoon mijn eigen domme fout is, maar heeft iemand tips om hier nu toch zorgvuldig mee om te gaan, zodanig dat het alleen herstelt en niet erger wordt?

Ik hoor het graag! Liefs