Huh? Mijn plaatje veranderd niet. IRRITANT.

Hello!

Ik wil een andere ava, omdat ik een foto toch te persoonlijk vind omdat girlscene zo groot is en ik niet weet of mensen mij herkennen, en als dat zo is geen probleem, maar soms wil ik dingen posten die ik gewoon ANONIEM kwijt wil. Dus niet dat iemand mij herkent , ook weet dat ik bijv. een jongen heel erg mis.
Dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Wat ik heb gedaan is een nieuwe foto geupload en die oude verwijderd, maar die blijf ik maar als ava behouden. Het is nu ook al 2 uur geleden ofzo.

WHAT TO DO (:?

Wachten…

Je forumnaam veranderen en dan direct terug veranderen heb ik ergens gelezen.

Hokje aanvinken waarop staat oude afbeelding verwijderen ofzo.

Ik had hetzelfde, heb hem voor m’n gevoel al een week geleden aangepast en hij is op het forum nog steeds niet veranderd :’) (bij reacties op de homepage wel)

Oh 3 weken geleden zelfs al haha. :’)
Ik zie bij mezelf ook een ander plaatje op het forum, dan wanneer ik op mijn profiel kijk. Weet niet hoe jouw plaatje eruit zou moeten zien? Bij jou zie ik namelijk wel hetzelfde plaatje!

ik zie nu een andere dan net!

ik heb dit al een maand ofzo xD

je moet zo onderaan een vakje aan vinken en dan lukt het wel (:

Ik heb het nu ook, met m’n gebruikersnaam en ava. Maar het is me de vorige keer ook gelukt.

Edit: Begin er nu toch wel een beetje de pest in te krijgen, nog steeds niets veranderd…

jeej dankje. gelukt.

Bij mij lukt dat ook niet… :S heb maar 1 plaatje staan die vorige is verwijderd maar toch blijf ik die oude zien…

waarom heb ik een lelijke kerel als mn profiel ding ? -.- s.o.s.

Omdat je dat ingesteld hebt.

nee niet. een elmo hoody heb ik ingesteld.

Oke, je ziet die van mij wel bij reacties op de homepage, op mijn profiel zelf en in dat vakje rechts bovenin. Alleen hier op het forum dus niet, weet er iemand misschien hoe het nu verder moet? Please?