Huge problem..

hoiii,

Ik heb nu al 2 jaar een enorme crush op… ja… ik noem hem maar even E.

Nu lijkt het er heel erg op dat hij mij ook ziet zitten, en het gaat super… Maar mijn probleem is dat ik altijd op het laaatste moment terugdeins… Dat gevoel dat ik een relatie nog niet aankan enzo… Ik laat mezelf gewoon heel erg twijfelen…

Ik ben megaverliefd en zou niets liever willen dan een relatie met hem, maar iéts houd me tegen… weten jullie eigenlijk wat dit is, of hebben jullie dit ook?

help me alsjeblieft want ik klap echt hélemaal dicht… -.-

Als je hem al zolang kent is het niet raar om hem een keer mee te vragen wat drinken… Het lijkt erop dat je gewoon een beetje bang bent gekwetst te worden en miss ben je bang over wat anderen ervan gaan vinden of hoe je je moet gedragen tegenover anderen, tegenover hem… tenminste dat had ik. Ik voelde me heel onzeker en dacht bij voorbaad al het zal wel niks worden dus ik laat het maar zitten. Maar uit ervaring weet ik nu dat het allemaal vanzelf wel goedkomt, ja ik heb best een paar keer met een rode kop voor hem gezeten omdat ik (dacht dat ik) weer wat stoms zei, maar hij zei dat het dat juist schattig vond… dus wie weet :slightly_smiling_face: ik zeg ga gewoon een keer gezellig wat drinken dan laat je ook een beetje merken dat je hem tof vindt. xx

Laat hem weten dat het zo is, en dat je rustig aan wil doen.
Problem solved

dat ik hem leuk vind dat durf ik dus al niet te zeggen… Hij praat voor de rest ook niet met me ofzo namelijk… Ik heb zijn nummer niet alleen fb en msn maar daat zijn hij nooit op, maar dan ook echt nooit…

bindingsangst denk ik. Ik heb dat ook, gelukkig voor ik verliefd wordt eigenlijk… Ik vind dan iemand leuk, heb er een date mee, en na die date is het ineens voor mij over… Ik wordt echt dan ineens bang bij het idee dat het serieus wordt… Maar ik heb een slechte lange relatie achter de rug, dus ben er blijkbaar gewoon nog niet aan toe, ook al is het al 1 jaar en 3 maand bijna over. Als het bindingsangst is, kijk waar die angst vandaan komt…

Ik heb precies het zelfde gevoel Mcfly_x , Ik vind het gewoon zo vreemd om tegen iedereen te zeggen dat ik een lief zou hebben, bovendien: wat als het uit gaat? Dan breekt je hard toch gewoon… Ik denk dat dat het gene is wat mij tegen houdt. Maar als je er al 2 jaar een crush op hebt: waarom niet? ;p

Haha een heeelee erge crush, we zouden vorig jaar misschien naar dezelfde school gaan met zijn tweeën… Jammer dat dat niet doorging =O

Aahh vandaag hebben we foto, moet dadelijk weer terug naar school hij zag er zo mooi uit met zijn nieuwe kleren, goshh :grinning:

Kijk het is bij mij meer dat ik het wel aandurf en ik wil het echt heel graag, maar als het echt serieus word dan deins ik terug… dat vind ik zo kut… Of het bindingsangst heb zou kunnen… ik weet het gewoon niet…

Oh wat zou ik het super vinden als ik hem ooit mijn vriend zou kunnen noemen… :slightly_smiling_face:

Ps. ik heb hem dus nooit echt verteld dat ik hem leuk vind, we zitten nu echt nog in de “aankijk-fase” en hij kijkt heel erg veel mijn kant op merk ik en ik zijn kant op :slightly_smiling_face:

Maar nog nooit iets tegen elkaar gezegd van ik vind je leuk ofzo…

Ik heb dit ook ZO erg, het is zo’n groot probleem bij mij! Het is al vaker voorgekomen dat ik een jongen heel erg leuk vond en hij mij ook, dat was gewoon duidelijk. Maar daarna durfde ik niet meer en dacht ik ‘ik kan dit toch niet’ en toen gebeurde er niets, terwijl ik toch wel iets wilde, alleen ik geloofde niet in mezelf. Nu nog steeds. Echt vervelend :frowning_face:

Volgens mij is dit idd iets van bindingsangst ofzo. Zodra het menens wordt, je je misschien pas realiseert wat er kan gebeuren.
Dus misschien moet je je even goed afvragen, waar ben je bang voor? En als je er niet achter komt, misschien moet je het maar mooi eens wagen en ervoor gaan!

Ik denk niet dat het bindingsangst is, maar gewoon het feit dat je iemand zo binnenlaat in je leven en een grote rol in je leven laat spelen, maakt je gewoon bang. Ik had het ook, mijn vriendinnen alleen nog maar meer! Ik zeg: gewoon doorzetten en probeer die angst te verliezen. Je hebt een crush op hem… dat zou toch genoeg moeten zeggen?

Dankjewel Incinerating! Ik denk inderdaad dat dat het is… Ik zet me eroverheen, punt uit. :slightly_smiling_face:

Nou nog zijn nummer aankomen… Ohh ik krijg weer kriebels als ik hem voor me zie :smiling_face_with_three_hearts: Hij is echt perfect…

Knap & goed van je! Het is best lastig om je daar overheen te zetten, maar ik weet dat je het kunt als je echt zo verliefd bent :grinning:
Heb je zn msn al? Of fb? Dan is het echt een piece of cake om aan zijn nummer te komen.

Er komt ineens een voorspelling bij me op: iemand hier zal niet lang meer single zijn :’) Succes!

Haha, ah dat is lieff (:

Ja ik heb hem op feestboek en ik heb mezelf ertoe gezet om zijn msn te vragen en die kreeg ik, maar hij is noooit online, niet op msn maar ook niet op fb… Dat van zijn msn moest ik ook een week op wachten haha :slightly_smiling_face:

Kijk als hijnou ookeens online zou komen, dan zou ik zelf wel een gesprek beginnen enzo… maar hij is er nooit… maar dan ook… nooit…

Help… (:

Kijk, ik weet natuurlijk niet hoe vaak je die jongen ziet, maar blijkbaar is het nog best een gedoe om met hem in contact te komen. De enige manier om aan zijn nummer te komen is blijkbaar via face-to-face… Als je dat durft, dan kun je hem net zo goed vragen of jullie een x wat zullen gaan doen (of iets in die trend), want dat lijkt mij net zo spannend :stuck_out_tongue: Ik weet dat je dat wel durft, sinds je ook al zijn msn hebt gevraagd.

Bedenk het maar zo: als hij jou ziet zitten (wat hij naar jouw zeggen doet) dan is er echt no way dat jij hem ooit lastig kunt vallen of zult ‘stalken’. Ziet hij die hele date niet zitten, dan weet je dat iig ook weer en blijf je niet in die onzekerheid hangen! (Ik acht de kans overigens klein, dat hij die date of jou niet ziet zitten :stuck_out_tongue:) Ik zou hem gewoon face-to-face vragen iets samen te gaan doen, dat durf je wel :wink:

Keep me in touch!

Hihi jij bent er echt super zeker van dat ik morgen een bericht post zo van

IK HEB EEN VRIEND, IK HEB EEN VRIEEENNNNDDDDD !!! :grinning:

Maarja… ik ben 9 jaar lang gepest dus heb niet een al te hoge reputatie, terwijl hij dat wel heeft… dat brengt mij dus in een heel erg moeilijke positie… Endaarom dus ik dus ook niet eens simpel “hoi” te zeggen :’)

Ik zie hem iedere dag op school, in de klas enz… Heel veel dus :slightly_smiling_face:

Ik ben bang… xd

Zal ik anders een keer “per ongeluk” tegen hem aanlopen…? :’)

Vind je het gek dat je nog geen relatie met hem wilt? Je kent hem nog helemaal niet zo goed.

Ga eerst proberen te flirten en misschien komt er dan vanzelf een date. Dat je een date hebt betekend niet gelijk dat je wat met elkaar hebt, dus wees gewoon relax en kijk hoe het gaat. (: Je kan altijd nog terug, en als je geen actie onderneemt kan je spijt krijgen.

of ga bij hem zitten als er geen andere mensen zijn… in een tussenuur ofzo :slightly_smiling_face: dat deed ik altijd :stuck_out_tongue: Hij zat dan op de bus te wachten en ik moest wachten op de trein en dan ging ik bij hem zitten ‘omdat er geen andere leuke mensen waren’ . en dan praatte we altijd best veel met elkaar :slightly_smiling_face: Inmiddels zijn we goede vrienden maar ik vind hem niet meer leukleuk