Huawei Ascend G510

Hee, ik heb een huawei G510 (mobiel) alleen ik kan nergens foto’s downloaden of versturen, op whatsapp niet, facebook niet, twitter niet en instagram niet. Ik heb maar 10 foto’s op me mobiel staan en genoeg ruimte over om het interne geheugen en de sd kaart. Weet iemand wat ik kan doen dat het weer normaal werkt? Ik heb op internet al gezien dat heel veel mensen hier last van hebben alleen niemand weet het antwoord, ik ben ten einde raad en vraag daarom aan jullie of jullie dit weten…

Liefs Kim

Ik heb zelfde mobiel maar geen problemen mee…
Dus beschouw dit maar als een upje;)

Tja dit is natuurlijk te weinig informatie, wat zegt je telefoon als je het probeert? Hoelang heb je dit al?

Ik heb het alleen met instagram dan zegt die dat ik niet genoeg geheugen heb maar dat heb ik wel… dus ik upload het via het fotoalbum…

Ik heb de Huawei Ascend Y300 en bij mij zegt die dit ook opeens sinds gister op Instagram. Heel raar :confused:

Uhm ik heb dit nu al een ander half maandje ongeveer, en met whatsapp kan ik niet op oke drukken als ik een foto gemaakt heb, en met instagram zegt hij dat ik te weinig geheugen heb, en als ik een foto op facebook wil downloaden download hij gewoon niet. Maar soms komt er ook in beeld : fout in locatieservice. Wat dit betekend weet ik ook niet.

Dat insta raar doet heeft bijna iedereen last van… maar als je niks kan openen en niks kan aanklikken zal ik de telefoon terug brengen… want je hebt er nu niks aan… en misschien heb je er nog garantie opstaan? ik heb me mobiel nu al bijna 3 maanden en ik heb alleen last van die insta maar dat kreeg ik omdat ik een update deed…

is het niet gewoon een bug, dat met een update verholpen kan worden?

Er is geen update zat gister zelf ook al te kijken …
En ik had sinds gisteren last van me whapp als ik een foto wilde maken kon ik niet op ok klikken…
dus ik heb gedaan foto’s verwijderd had er al 2000 opstaan… en toen werkte die weer :grinning: