HU klassenindeling zoeken?

hee guyss,
ik begin in september journalistiek opleiding op hogeschool utrecht en volgens een mail zou ik via sharepoint me klassenindeling moeten vinden, helaas kan ik na lang zoeken nergens iets vinden. Zijn er mensen van HU die me misschien kunnen helpen want het zou fijn zijn dat ik me rooster alvast kan zien :wink:

Staat dat niet op Osiris? Als je daar inlogt dan staat er normaal bij je gegevens je klas (weet niet of dit ook helemaal in het begin al is, maar ik kan nu elke klas zien waar ik in heb gezeten)

Ga naar sharepoint.hu.nl en dan naar cursussen (in de blauwe vlakken links). Als het goed is, staat er onder dat kopje ook ‘studiemateriaal …’. In mijn geval staat daar bijv. ‘studiemateriaal Logopedie 2014-2015’. Je klikt daar op, en dan kom je op een introductiepagina. Als je dan op je jaar klikt, in jouw geval jaar 1, staat er een blauw balkje met daarin ‘groepsindeling’.

Zo werkt het bij mijn opleiding, kan me niet voorstellen dat het bij jou heel anders is.

thanks! helaas is dat niet te vinden bij mij! Maar er is net een nieuw bericht op de homepage gezet dat onze klassen vanaf 28aug pas te zien zijn.

Er kan een slotje hierop :wink: