HU (Hogeschool Utrecht)

Hoi!

Ik ga volgend jaar hoogstwaarschijnlijk communicatie sturen aan de Hogeschool in Utrecht. Nu hoor ik erg wisselende verhalen, zowel over de opleiding maar ook vooral over de school. Dat er eigenlijk weinig tot geen leerlingenbegeleiding is. Ik zou graag iemand willen horen die er zelf op school zit en dus ervaringen heeft.

Ik heb de open dag al bezocht en de meeloopdag. Zelf vond ik het er leuk uitzien maar meestal schetst dit niet echt een realistisch beeld. Dus ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden :slightly_smiling_face:

Ligt denk ik ook heel erg aan het gebouw / de begeleider die je hebt…
Zelf zit ik ook op de HU en ben ik erg tevreden.
Als er iets is dan kan ik bij mijn begeleider terecht en voor grotere zaken heb ik één vaste decaan die me verder kan helpen.

Wat studeer jij?

Niet hetzelfde als jij wilt gaan doen,
ik zit 1 deur verderop en heb dus al andere decanen en begeleiders.

Ik studeer communicatie aan de Hogeschool Rotterdam, een klasgenootje van mij die komt van de HU… Die was daar bewust weggegaan omdat ze de opleiding daar niet zo goed vond maar ze wilde er wel mee door op de HRO… Is wel een hele leuke opleiding hoor!

Succes nog met je keuze xx

ik zit op de hu maar doe ook een andere opleiding. ik vind het een fijne school :blush:

Ik studeer ook aan de Hogeschool Utrecht en zit in hetzelfde (nieuwe) gebouw. Ik ben wel tevreden met de school, maar ik studeer wel iets anders. Maar ik heb eigenlijk nooit hele slechte verhalen gehoord over communicatie, dus ik denk dat het wel meevalt allemaal.

Ik studeer ook iets totaal anders en in Amersfoort, maar goed het is onderdeel van de HU. En ik heb het er prima naar mijn zin/ervaar niet echt problemen. =)

Ik zou morgen gewoon naar de Open Dag komen! Zie hu.nl