HTML Tutorials!

Html Tutorials,
Helemaal zelf geschreven, uit mn hoofd ook. Heb ik hard op moeten oefenen, ghehe.
Klik hier voor de pagina met tutorials

Wat er nu op staat:
Basic HTML
Div Layering
Stylesheets
Headers

Ik zal regelmatig proberen wat nieuwe dingen toe te voegen.
Updates:
24/02/09 - Pagina online.

Probeer eerst zelf iets, voor je vragen gaat stellen. Ik heb het ook geleerd door fouten te maken. Je computer/website gaat niet ineens dood door een foute code.
Tips en kritiek zijn welkom :slightly_smiling_face:

cool
up voor jou!

Ty :3
Basic HTML ook toegevoegd ^^

waaauw handig! :slightly_smiling_face:

Hm, ik had wel gedacht dat er meer belangstelling voor zou zijn eigenlijk xD

Up o_O
Eerst vragen allemaal mensen of ik het ze wil leren,
Schrijf ik al die tutorials, is niemand geinteresseerd?

Laatste up maar denk ik?

uuuuuuuuup
voor jou, ik ben het met je eens ;p
maar ik snap dus niet hoe je een site
op je computer maar niet op het web zeg
maar kunt maken?

Gaaaaaaaf.
UP!

Ik snap jou alleen niet helemaal nu? :stuck_out_tongue:

hihi logisch ;p maar ik las dus dat je voordat je je website online zet deze eerst op de computer moest maken? Dus ik dacht; hé? Als in word, of gewoon dat je hem nog niet online zet?

snap je het :flushed:

ik snap er ook niks van hihi

Als je een website gaat maken doe je dit eerst enkel op je computer, dan zit hij nog niet op internet zegmaar.

Je maakt dit gewoon in kladblok, notepad++, dreamweaver of iets. Dan kun je je website alleen bekijken vanaf je eigen computer.

Als je dan je website door anderen wilt laten bekijken heb je een webadres nodig. Deze kun je aanvragen, maar bijv. websites als imonline.nl zijn prima oefenplekken hiervoor :wink:

dat bedoelde ik dus; danke schön :grinning:

Geen moeite. Als je meer vragen/problemen hebt kun je ook noten :wink:

Ja, als je een website op bv Freewebs maakt, (dit heeft mijn voorkeur) hoef je t niet persee eerst op je computer te maken.
Ik ben te lui om t in kladblok te doen als ik in freewebs werk, dan wil ik t gewoon meteen online hebben.

ik vind het heel interessant, misschien reageren veel mensen niet die belangstelling hebben?

ik heb mijn eigen website gemaakt maar om eerlijk te zijn snap ik er niks van ,
zou er iemand miss zo lief willen zijn om mij alles stap voor staap te willen uit leggen ?

Werken mensen nog steeds met html?

handig voor me blog!
ik wil eigenlijk zélf een hele nieuwe layout maken.