HTC Wildfire!

Heee, ik heb een nieuwe telefoon nodig en vond de HTC Wildfire op het internet, dan kan ik wel allemaal reviews lezen, maar dat zijn vaak van die computer-nerds die beginnen te zeuren over de processor ofzo…
Mijn vraag dus:

Heb je zelf een HTC Wildfire of ken je iemand die er een heeft en want vind hij/zij/jij er van?

Hee, ik heb er eentje!
Ik heb de bruine genomen, en ik ben er eigenlijk wel een beetje teleurgesteld in. Hij is wel supermooi, en hij doet het prima, maar geen Iphone snelheid en hij loopt nog wel eens een beetje vast. Soms ook als ik heel snel typ, dan typ ik zo snel dat hij vastloopt… Maargoed, ik vind het alsnog wel een prima mobiel. Wel baal ik ervan dat ik geen blackberry had genomen, want die heeft nu iedereen, en met de Wildfire kan je niet pingen, dus kosten je smsjes geld, of smsjes.

Ik heb hem in oktober gekregen voor mijn verjaardag, en ik ben een paar keer tegen de keuken aangelopen, waardoor er nu wel een paar deukjes inzitten aan de achterkant. Aan de voorkant had ik een beschermhoesje, en daardoor is die nog helemaal kras-loos. Maar een meisje bij mij op school heeft dezelfde, en ik praat nog wel eens met haar, en ze vertelde me dat ze hem van de trap had laten vallen, en nu is er een heel stuk van het scherm zwart. Het doet het daar nog wel, zitten ook geen krassen op, maar een storing zorgt ervoor dat het gewoon helemaal zwart is…

Dus ik zeg, leuke mobiel, echt waar, maar de kwaliteit valt toch best tegen…

Ik heb hem ook sinds een maand, de bruine. Ik vind hem erg fijn. Makkelijk te bedienen, ziet er mooi uit. Ik sms er bijna alleen maar mee en af en toe bellen dus qua internet heb ik geen idee en daar heb ik hem ook niet voor gekocht.
Leuk en fijn mobieltje vind ik (: Ben er erg blij mee, nog niks op aan te merken.

Ik heb er geen hele slechte verhalen over gehoord, maar volgens mij is hij dan niet zo geweldig. Ik vind persoonlijk de HTC Desire mooier,

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon dus dit is voor mij ook heel welkom =) Wat ik me afvraag van smartphones, kun je er ook echt goed muziek op luisteren (net zoals bij een Iphone) zonder dat hij vastloopt/ meteen vol zit oid.?

En: Hebben jullie een abonnement of niet? Ik heb zelf liever prepaid maar ik heb ook graag (onbeperkt) internet. Kun je met zulke toestellen gewoon thuis gratis op de wifi? (Ik dacht van wel maar even voor de zekerheid).

Ik heb er zelf ook een (al bijna een jaar) en ben er nog steeds heel blij mee :slightly_smiling_face:
Ik heb persoonlijk echt totaal geen last van de snelheid, vindt hem nog best snel vergeleken met de Iphone van een vriendin van mij. Je moet eens zoeken op ‘speed comparison wildfire iphone’ en dan zie je dat de iphone en wildfire niet zo heel erg qua snelheid verschillen…
Misschien ligt het eraan hoeveel apps je erop hebt staan? Of gebruik je misschien geen task killer? Dat scheelt namelijk vaak ook best veel, omdat er (zonder dat je het weet) best veel applicaties op de achtergrond draaien.

Hij is bij mij ook nog nooit vastgelopen (ja heel soms een app, maar die kan je snel sluiten en daarna weer opnieuw openen, echt vervelend vind ik het niet…)
Bij typen had ik eerst ook dat hij achter liep met het invoeren van de tekst, maar dan moet je gewoon even een ander toetsenbord downloaden. Bij mij hielp dat in ieder geval!
Ik gebruik zelf geen ping omdat mijn vriendinnen het niet hebben (of er niets mee doen), maar je kan toch gewoon Whatsapp of andere apps gebruiken daarvoor? Of moet de persoon die je wil pingen dat dan ook hebben geinstalleerd?

En ik wil niet veel zeggen, maar ik ken maar weinig smartphones die niet stuk gaan oid als je hem laat vallen op de trap… Mobiel van een vriendin van mij had na een keer vallen ook zo’n zwart gat in het scherm, dus ik weet niet, maar volgens mij ligt het niet echt aan deze mobiel ofzo. Je hebt zoiets natuurlijk sowieso sneller met mobieltjes met een touchscreen, omdat die kwetsbaarder zijn.

Het is volgens mij wel duidelijk dat ik heel erg tevreden met deze mobiel ben :stuck_out_tongue: Zou hem zo weer kopen als het moest!
Het lijkt nu trouwens net of ik alles dat je gezegd heb wil tegenspreken ofzo, zo bedoel ik het niet hoor! Er zijn inderdaad ook mindere kanten aan deze mobiel, zoals dat de batterij niet lang mee gaat: als je hem echt veel gebruikt (dus WiFi, veel verschillende apps en een paar uur achter elkaar spelletjes speelt oid) gaat hij anderhalve dag mee, maar denk dat als je weinig ermee doet hij het toch wel 3 dagen volhoudt, maar dat weet ik niet zeker!
Ik laad hem zelf in ieder geval elke avond op, kom ik in ieder geval nooit met een lege batterij ergens te zitten :wink:
Verder zou ik hem niet nemen als je niet van plan bent om apps te gebruiken, dan zijn er genoeg andere telefoons die minder duur zijn en hetzelfde kunnen.
Veel mensen zeggen trouwens dat je hem ook niet moeten nemen zonder een internetabonnement, ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Heb zelf ook geen onbeperkt internet en maak alleen gebruik van WiFi, maar omdat ik hem eigenlijk alleen thuis en op school gebruik, maakt het voor mij niet zo veel uit. Maar ik denk dat als jij vaker op plekken bent zonder WiFi, het wel vervelend kan zijn!
Nou, als je nog vragen hebt moet je het maar zeggen! :slightly_smiling_face:

Ik wilde der eerst een. Maar wil liever een iphone hihi.

Hier heb je niks aan.