HTC wildfire vs samsung galaxy gio

Ja de titel zegt het eigenlijk al;

welke is beter, en Wat voor ervaring heb jij met 1 van deze telefoons of beide. en welke zou jij mij aanraden.

bedankt!

Samsung Galaxy vind ik mooier heb er geen ervaring mee

Wilfire is slecht, vind ik. Afhankelijk wat je er mee wil. Maar voor 24/7 Twitter, Whatsapp, Ping, etc, én dan nog leipe appjes en spelletjes is hij te langzaam. Maar volgens mij geldt dat ook voor de Gio. Ligt echt aan je budget, ik zou persoonlijk meer geld overhebben voor een betere telefoon, zo duur is het tegenwoordig niet meer als je een beetje goed zoekt.

ja hij is indd mooier :stuck_out_tongue: Maar ik zou graag ook willen weten kwa inhoud etc. want daar gaat het uiteindelijk om

ik wil niet meer dan 20euro voor een abbonement uit geven, dus dan kom je al snel op die dingen uit.
Wel raar, in de winkel werd de wilfire met de galaxy ace vergeleken en zei die man dat de htc sneller was…

Écht niet waar :’). En ik krijg binnenkort een Samsung Galaxy S Plus (VEEEEEEEEL beter dan jouw opties) voor 22,50 per maand. Ik bedoel echt niet dat je een abo van 50 euro moet nemen ofzo, maar een beetje kan net het verschil maken. Hangt er ook vanaf wat je ervan verwacht, ik heb nogal hoge verwachtingen wat mobieltjes betreft.

en bij welke provider is dat dan als ik vragen mag?
ik heb vandaag ook nog de galaxy S plus beet gehad…

ik heb de wilffire(s) loopt redelijk vaak vast, batterij gaat heeel snel leeg.

okée…nog meer ervaringen?

Zelf heb ik samsung galaxy gio en vind hem heel leuk. Zat ook te twijfelen tussen die en wildfire. Mijn broer zij dat de kwaliteit van wildfire beeldscherm ofzo niet heel goed was. Of in ieder geval dat er iets van kwaliteit niet heel goed was. Maar ik weet ook niet waarom hij dat vond. (Heb niet doorgevraagd) Hij heeft wel in telefoonwinkels gewerkt enzo dus ik dacht dat hij zijn mening vast wel ergens goed op gebaseerd had :’) Toen heb ik galaxy gio gekocht.

ben je tevreden over de gio? werkt alles goed…ook van apps en whatsapp?
is het handig voor een 2jarig abbonement??

ik heb de Gio en ben er super tevreden over.
ik heb geeen abbo, ik heb prepaid en web+sms blox van Vodafone.
De Gio is perfect .

de apps werken snel en whatsapp vind ik goed (:

Oké, dus nooit van geheugen vol of dat inertenet niet goed werkt van; geheugen vol?
Ja, ik kan ook web+sms bij blox bij vodafone nemen, maar dan ben ik duurder uit :stuck_out_tongue: