HTC Touch Pro2

Hoi meiden!
Ik zit te denken om een nieuwe mobiel te kopen,
en ik ben nu helemaal verliefd op de HTC Touch Pro2.
Weet een van jullie of die ook met prepaid te krijgen is?
En hoe duur die dan is ?
& is die fijn?

xxxxxx.
http://www.gadgetgarden.nl/wp-content/uploads/2009/02/htc_touch_pro2_2.jpg

OEH. Deze wil ik ook, ze zijn wel duur met abo.

380 euro.

http://www.2call.nl/HTC/HTC-TOUCH-PRO-II-EN/T10532/

Als dat hem is eig…

Kom ik aan met m’n mobiel uit 1820.
nee geen idee.

Met abo is ie rond de 30 euro per maand (2 jaar).

Hij is GEWELDIG! Ik heb 'm nu bijna een jaar geloof ik, en ik ontdek nog steeds nieuwe dingen. En ik ben écht een gadget nerd die binnen enkele uren alles van zo’n ding uitgevonden moet hebben.
Heb meerdere samsungs gehad en was die stuk voor stuk binnen een maand zat. Deze nog steeds niet! :slightly_smiling_face:
Alleen het is wel echt een zakentelefoon. Daar moet je wel rekening mee houden. En je moet er ontzettend mee uitkijken. Een keertje per ongeluk laten vallen en hij is écht beschadigd.

Wat ie prepaid kost zou ik eigenlijk niet weten. Toen ik em haalde had ik een abonnement van 30 euro en moest ik nog 220 bijbetalen. Maar dat is ook al weer ff geleden.

Oja, en ALS je em haalt, download dan meteen de nieuwe windows, 6.5 geloof ik. Daarmee is ie écht beter.

Met windows 6.5? Persoonlijk, zou ik echt voor een andere telefoon gaan, want zo gauw windows Phone 7 uitkomt, maakt niemand meer apps voor dat OS.
Ga voor de Legend

ga voor de Htc (L)
hijs echt geweldig !
Hij word op Marktplaats veel verkocht door mensen die hem bij een abbo hebben gekregen, verder is hij veel te koop bij bijv de mediamarkt etc.

Ik heb hem trouwens via marktplaats voor 250

Wie heeft trouwens nog een leuke ap voor de Htc touch pro 2?
ik weet nooit zo goed wat ik moet intypen bij google ofzo XD !!
een game ofzo :grinning:

Edit: dat van windows 6.5 klopt dat echt?
is het handiger voor de htc gebruikers onder ons?
waar kan je de nl versie downloaden ?

Sorry ik spam je topic een beetje :grinning:

up

6.5 Maakt in ieder geval de touch pro 2 een stuk beter. De telefoon viel mij in eerste instantie enigszins tegen toen ik em net had, werkte allemaal niet zoals ik 't had gewild, scherm was niet gevoelig etc. Na downloaden van 6.5 was dat écht beter, ook de gevoeligheid van het scherm was veeeel beter geworden gelukkig.

6.5 heb ik gewoon via de nederlandse htc website gedownload, was toen alleen wel ff zoeken haha.

Heb zelf de Touch Pro 1. Loopt constant vast, is vréselijk langzaam. Heb hem nu een jaar, dat ding ziet er opgegeten en vreselijk uit. Deel 2 zal ook niet zoveel aan zijn gedaan. Het HTC menu sluit vreselijk slecht aan op het Windows menu. Geen aanrader! Koop liever een Xperia X1, of een Nokia N97!
Moet er nog een jaar mee… Wil een nieuwe. :frowning_face:

(waarom staat dit bij Liefde&Boys?)

wow die is mooi :open_mouth:

Die is gaaf zeg.

De Touch Pro 2 is absoluut beter dan de eerste hoor :slightly_smiling_face: De SE X1 daarentegen was heel veelbelovend en viel uiteindelijk zwaar tegen bij heel veel mensen. Dan zou je nog beter voor de SE X10 kunnen gaan, maar dat vind ik meer een jongenstelefoon (mn vriend heeft 'm tenslotte ook…) De N97 is gewoon een vies plastic ding. Heb tussen de n97 en deze htc getwijfeld en toen ik van allebei de echte modellen vast had, was de keus snel gemaakt.

Ik zie trouwens net pas dat TS pas 13 is… Dan zou ik de htc eigenlijk gewoon niet nemen. Het toestel is daarvoor gewoon op een héél andere doelgroep gericht.

Mijn vriend heeft de HTC Legend. Die is echt fijn! Verder zou ik het niet weten haha.
Het ziet er idd wel zakelijk uit.

up

Ze post dat ze er verliefd op is, haha.

HTC is sowieso geen goed merk, ik wou 'm ook, maar internet is bagger enz.
en die abbo is ook duur vind ik.

HTC is juist een supergoed merk. Mooie telefoons, goede kwaliteit, ze gaan lang mee enz.

Denk al, waarom staat dit in liefde&boys… Maar nu snap ik het :’).