HTC S740, Doen of niet ?

Wat vinden jullie van deze mobiel ?
Leuk of niet?
Ben namelijk van plan om hem te kopen,

Als iemand deze mobiel heeft hier kun je dan even de voor en nadelen noemen, hihi !
http://www.yugatech.com/blog/wp-content/uploads/2008/08/htc-s740.gif

Ik vind het geen mooie mobiel zo op het plaatje.

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo een mooie telefoon.
Ik zelf zou het niet doen.
xx

same here

ik heb ook een HTC ( nouja nu even nietwant ik heb hem laten vallen en toen is het schermpje vanbinnen kapot gegaan dus hij wordt gemaakt, maargoed ) HTC ziet er wel wauw uit, helemaal uitgebreid enzo, maar houd er wel rekening mee dat het een echte zakentelefoon is. het is ook een windows mobile, dus het zit compleet anders in elkaar qua ordening enzo dan bijvoorbeeld een samsung. dont get me wrong, ik ben heel blij met de mijne, maar die had ik gekocht toen er nog bijna geen enkele telefoon met toetsenbord was. nu heb je ze van samsung, LG und so weiter. dus ik zou als ik jou was eerder voor zoiets gaan :wink:

Hangt er van af waar jij het voor wilt gebruiken.
Wil je echt een pda? Dan moet je zeker voor HTC gaan.
Wil je toch ook wel een betere camera? wat beter geluid? Dan zou ik voor de Samsung Omnia gaan. Die heeft ook windows mobile 6.1 + goede camera + volledig touchscreen.

Of je wacht effe. Eind april komen Omnia2 en HTC diamond2 uit. Waarschijnlijk dat oudere toestellen goedkoper zullen worden.

Ik vind m niet zo mooi, en sowieso vind ik HTC best kut… Dussss, ik zou voor samsung oid gaan.

okeee…

nou hihi zonder touchscreen het liefst heb nu de lg chocolate en ben na die 2 jaar helemaal gek van geworden…

heeft iemand nog andere opties voor een hippe mobiel?