HTC mobiel?

Wie heeft er ervaring met HTC telefoontjes? Ik zit te twijfelen of ik de HTC Wildfire wil nemen alleen is er ook een wildfire S, wat is het verschil? x

http://www.htcwildfires.n…ldfire-s-vs-htc-wildfire/

Ik heb een HTC Hero, in het begin was ik er superblij mee, maar nu begint ie verschrikkelijk sloom te worden. Ondanks dat, hele fijne telefoon en niet zo massief als een iPhone.

Die lijkt me een beetje te groot, bedankt voor de link (:
iemand nog andere goede HTCs

Ik zou de Wildfire niet nemen. Ik heb hem een jaar gehad, maar hoewel hij alle functies heeft is hij echt heel erg langzaam, en apps zoals Angry Birds kan hij helemaal niet aan. De telefoon was ook te langzaam om fatsoenlijk op te internetten via de Browser.

Ik heb nu een iPhone en dat is echt een wereld van verschil.

Ik wil ook wel een iPhone maar dan het liefst prepaid… geen idee of dat kan

+ ik denk dat dat echt boven de 700 euro zou zijn dan

het verschil tussen de wildfire en wilfdfire s is dat de wildfire s een veel beter scherm heeft! Maar hij heeft geen knopje, maar dat vind ik niet niet erg. Ik heb een wildfire s en het bevalt me prima. Vriendinnen van mij hebben de wildfire, er is een echt verschil in kwaliteit van het scherm. maar voor de rest is het echt een persoonlijke smaak.

Is de wildfire S genoeg of goed mee te kunnen whatsappen en af en toe wat op google op te zoeken? Verder doe ik er niks mee eigenlijk…

en ik vind htc ook gewoon heel fijn! Met de htc sense bijvoorbeeld, het kan heel handig zijn. Bijvoorbeeld als je je mobiel kwijt raakt die op stil of trillen staat. Met htc sense kun je hem laten afspelen met geluid :slightly_smiling_face:

ja prima genoeg hoor. Maar dan zou je beter een goedkopere telefoon kunnen nemen. Dat zou echt zonde van het geld zijn :’)

Welke mobiel zou ik dan moeten nemen? Ik wil eignelijk alleen een nieuwe omdat ik dan whatsapp er op kan zetten en soms google ;p ik dacht aan HTC maar als er een soortgelijke is die goedkoper is?

als je alleen whatsappen wilt en op google iets wilt opzoeken, kun je alle mobieltjes met andriod en wifi kopen. Hiermee kun je dan in jouw geval genoeg. Daarvoor zou ik niet een htc kopen.

Weet jij misschien dan een goede en goedkopere andere telefoon? Met android en wifi :stuck_out_tongue: Hij moet wel lang mee kunnen en ik denk dat HTC dan toch het beste merk isomdat ie het minst snel kapot gaat

dat htc niet snel kapot gaat is niet helemaal waar, maar misschien kun je beter zelf op een site zoeken, met specificaties enzo. Als je het niet zeker weet, kun je misschien wel een paar reviews van die bepaalde telefoon zoeken.

Ik heb de Wildfire, mijn zusje de Wildfire S, dus wat wil je weten? :]
Maar volgens mij ís de Wildfire al een goedkopere smartphone? Die van mij was prepaid en nog onder de 200 euro…

Als je dat alleen maar doet is een Wildfire (S) ook goed hoor. Ik dacht dat je echt alle functies wou gebruiken, maar als je het alleen voor Whatsapp doet zou ik überhaupt geen iPhone kopen :’)

ik heb desire, ik vind htc echt fijn

ik wil zelf de htc rhyme

Ik heb de HTC Desire S en ben er heel tevreden over. Werkt nog altijd even goed, en ik heb hem ongeveer 7 maanden nu. Alle apps werken zoals het moet, hij is nog altijd evensnel enz… Typt ook makkelijk en het scherm is precies goed.

Ik heb een htc desire, mijne loopt gemiddeld 6/7 keer per dag vast, geen idee waarom? Want zoveel apps heb ik er niet op staan, maargoed ben er best tevreden mee. Heb mijne nu 9 maand