HTC kopen?

Mijn abonnement is bijna afgelopen (yay eindelijk van m’n blackberry af!) en nu moet ik dus een nieuwe mobiel uitzoeken.
Eigenlijk wilde ik een iPhone, maar dat is toch te duur voor me, ik wil per maand niet veel meer dan 25 euro uitgeven.
Dus ik zat te denken aan een HTC, omdat die niet heel duur zijn en ik er wel goede verhalen over heb gehoord.
Hebben jullie ervaring met een HTC? En welke HTC zouden jullie aanraden?

HTC’s zijn prima dingen die wat langer meegaan dan iphones:P Ik heb verder alleen ervaring met de Hero en de Sensation en die zijn al wat ouder.
Misschien kun je op marktplaats kijken voor een 2ehands HTC. Is vaak goedkoper dan een nieuw abonnement. Samsung Galaxy 1t/m 3 zijn ook goed trouwens.

Dankje! Ik wil het liefst wel een nieuwe met abonnement, ook al is tweedehands wel goedkoper.
En ik wilde eerst de Samsung Galaxy S3, maar omdat hij nog niet zo oud is is die nog heel duur.

Ik heb een HTC incredible S en ik vind het een suuuuper fijne telefoon.
Werkt snel, goed, veel mogelijkheden. Heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.

Neem alsjeblieft niet de wildfire, wat een kakapparaat is dat zeg, met andere heb ik geen ervaring.

Ik heb een HTC wildfire S en ik vind hem echt super!! Er staan (vind ik persoonlijk) wel veel onnodige ‘functies’ op bij mij maar ok :’)
Ik heb geen andere HTC telefoons gehad dus kan er niet veel over vertellen maar ik hoor er ook alleen goede comentaar over :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de reacties! :slightly_smiling_face:

Ik heb een HTC Explorer, die heb ik in de aanbieding voor 130 euro gekocht. Prima ding; nog helemaal geen klachten. HTC staat er alleen echter niet bekend om de mooie camera kwaliteit (zover ik weet). Misschien is dat de afgelopen generaties wel veranderd en misschien vind je dat niet erg! (:

Ik heb sinds kort de HTC One X en ik ben er heel erg blij mee. Ik had ook eerst een blackberry, maar wat een verschil zeg! HTC vind ik tot nu toe het fijnste merk wat ik heb gehad.

De HTC One X is echt een top apparaat! Zeker weten aan te raden; goede camera, werkt snel (ook internet), alles is duidelijk en hij is mooi! :wink:

Mijn zus heeft laatst een htc desire s besteld bij hollands nieuwe voor 20 euro per maand, misschien is dat wat voor je?

ik hou van mijn htc,
hij maakt ook enorm mooie foto’s veel beter dan al die andere, alleen staat mijn htc snel vol, maar dat heb ik eigenlijk met al mijn mobiel’s die ik heb gehad, gewoon zo een kaartje voor meer geheugen kopen en je red het makkelijk