htc desire s of samsung galaxy

Hallo,
Ik neem een nieuwe telefoon abbo. Alleen ik kan niet kiezen tussen deze 2.
Kunnen jullie helpen.
En meiden die 1 van deze telefoons heeft kun je mij misschien de na en voor delen vertellen =)

Ik heb een HTC Desire, zonder de s en hij is gewoon geweldig. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de camera wat uitsteekt, maar verder niks :slightly_smiling_face:

haha oke fijn om te horen. ik heb een abbo gevonden van 24,50 bij vodafone maar geen onbeperkt internet maar 1gb ik weet niet of dat genoeg is? ff een bijzaak <

?? idk

Ik heb ook een HTC desire, inderdaad geweldige telefoon :d

nou ik denk dat ik een htc neem dan !!!

maar even een vraag aan de technische girls, is 1gb internet veel/

Nee, dat is niet veel.

ik heb aan 1 gb echt ruim zat serieus!

Hmm, mijn zus heeft de galaxy s en een vriend de htc desire. Ik vind het beide super telefoons, ze hebben beide hartstikke leuke dingen. Maar htc desire heeft een iets leuker menu en design vind ik.

hahaha okee htc word eht denk :wink:

Ik heb ook de desire en er een app op staan die bij houd hoeveel je smst/belt/internet verbruikt. Ik haal de 1 gb nooit! Ik zit ongeveer op 600 mb per maand :slightly_smiling_face:

desire is trouwens echt super! Het enige nadeel is dat de batterij snel leeg is…

Ik heb een galaxy en ik ben er heel blij mee :slightly_smiling_face:

HTC desire S ! :slightly_smiling_face:

En ik kom altijd met 1gb toe hoor, ik heb altijd nog over. Maar dat is ook dankzij de wi-fi die je kan gebruiken als je thuis bent (of ergens waar ze ook wi-fi hebben).

maar als je wifi gebruikt gaat dan automatisch je andere internet uit?
en hoe heet die app om je verbruiken te zien =)

wel jammer trouwens van die batterij !

hoelang gaat ie dan btw ± meee hihi