HTC desire HD

Heeft iemand heel toevallig deze telefoon?
En ben je er tevreden over? :slightly_smiling_face:

Want ik mag deze maand een nieuwe telefoon uitzoeken en ik vind het een super mooie telefoon, ik heb er alleen wel wat slechte dingen over gehoord (grauw beeld en een batterij die snel leeg gaat). Dus nu ben ik wel benieuwd eigenlijks ^^

Is dat niet die grote ? Ik zou dan gewoon de desire kopen, niet die HD want die is groter en niet handig om in je broekzakken te steken :stuck_out_tongue:
Mijn vriend heeft de desire en die werkt perfect :slightly_smiling_face: Als je de wifi & bluetooth niet de hele dag laat aanstaan kan de batterij wel lang mee (een week) maar als je wifi & bluetooth wel laat aanstaan kan die 2-3 dagen mee hoor :slightly_smiling_face:

Ja die met dat mooie grote schermp haha :stuck_out_tongue:
Oh oke! Nja met mijn telefoon die ik nu heb heb ik bluethooth en wifi ook niet aanstaan dus dat moet dan wel goedkomen :stuck_out_tongue:

Een vriend van me gaat hem volgende week halen, maar volgens hem is dat een hele chille mobiel. :’) en je kan er veel mee.

anyways, up voor jou dan. : )

Ik zou hem zo graag willen, maar ik kan perfect werken met mijn gsm dus idk xd
x

http://www.nieuwemobiel.nl/HTC-Desire-HD/Meningen

Ik vind het wel jammer van HTC’s dat de batterij toch wel snel opraakt…
die van mij kan ik nu geeneens een dag actief gebruiken…
dan moet ik hem na een halve dag alweer opladen…

dat ligt niet aan HTC’s , bijna elke smartphone (vooral als je internet aanlaat, en de helderheid hoog staat, veel applicaties blijven draaien etc) heeft dat probleem met de batterij wel

Bedankt voor de reacties! Ik kan nu helemaal niet meer wachten tot ik hem krijg :stuck_out_tongue: (aangezien mijn oude telefoon net is overleden…)

gecondoleerd