hsm4 in de maak??:D

dit las ik net op internet–> High School Musical 3: Senior Year hits movie theaters this fall, but Disney’s already at work on HSM 4. Unlike the third movie (out in October!), the fourth will most likely be a made-for-television movie.

As of right now, it’s not clear if the whole cast will be coming back for the fourth installment. Zac Efron hinted that the third film would probably be his last, but there’s no official word yet on his return for HSM 4 or the return of Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale, and Corbin Bleu. Disney Channel Worldwide’s president said that while he hopes the cast will be back, it’s probably not likely.

We’re looking forward to the third movie in the fall – filming for it starts in two weeks in Utah! So will you keep watching HSM even if Zac’s not starring? Let us know!

vinden jullie dit leuk of te veel van het goede??

Ik vind het op zich wel grappige films, HSM is zo’n beetje het enige wat ik leuk vind van de Disney Channel sterretjesvehikels.
Maar de twee grootste redenen dat ik HSM leuk vind? Ryan en Sharpay (okay, en omdat het zo verschrikkelijk camp en over de top en slecht is maar het zichzelf niet te serieus neemt).
Dus waarschijnlijk zou ik zo’n vierde film eventueel wel zien (gebeurt me altijd met rare of slechte films, om een of andere reden) maar ik zit er niet om te springen.

Raad eens wie donderdag met haar tweede familie inclusief niet-echt-mijn-zusje-maar-toch-wel-een-beetje-zusje naar de premiere hier gaat? xDDD

upje :relieved: niemand een mening hier over…?

Ik dacht dat in de teenvogue (september) stond dat Vanessa Hudgens ook stopte?! Ik dacht ook dat hsm3 de laatste film zou zijn… maar verkeerd gedacht dus xD
Het zijn opzich wel leuke films vind ik, alleen mijn zusje is best wel verslaafd dus ik heb die films echt al te vaak gezien. Maar wij doen een dans uit HSM2 (all for one), dus dat is wel grappig om te zien. Maar ik denk dat die films op een gegeven moment steeds slechter worden (wat ik vaak vind bij films), dus ik wacht eerst wel af hoe die derde is.

Super! Beetje nep enzo maar vind het toch altijd leuk om te kijken. Lijkt me heel erg leuk als er ook een HSM 4 komt.

fxcking fake altijd
ik word depressed van die mooie meisjes
en te vrolijke liedjes
en perfecte levens

maar luek hoooooor :grinning::D:D:D:D:D

ik zelf vindt het wel leuk als er een 4de deel komt…maar dat is alleen zo als zac efronn mee speelt :relieved:

ik heb hsm3 bijna al gezien youtube en google is perfect daarvoor :grinning:

Het zou wel leuk zijn als dat ene pianospelend meisje en haar ‘vrienden’ de hoofdrollen spelen in HSM4. Die andere mogen van mij weg.

Ik vind HSM stom. Deel twee vond ik al teveel van het goede.

Nee dat is niet zo toch?
het 3e deel is het laatste deel.
Dan zijn ze klaar met school.

Awww, ik ga toch niet naar de premiere xD

Joh, HSM is zo’n geldkoetje voor het Disney Channel, ze vinden vast wel een manier om een vierde te maken.
HSM: the new generation ofzo, met de kinderen van de hoofdpersonen, of met hoofdpersonen die een paar jaar jonger zijn en dus nog moeten slagen, en een aantal tweensterretjes waarvan ze hopen de nieuwe Zefron en Ashley Tisdale te maken.

Ik vind het trouwens best heel grappig dat die Lucas Grabeel (Ryan) niet meedoet aan het mediacircus van Disney. Is hij toch niet zo trots erop dat hij in die films speelt? xD

GEEN IDEE MAAR POTC4 BINNENKORT WEL :grinning:

Jaaaaaaa POTC4!!!
Alleen heeft keira er geen zin meer in ofzo =S
Dus misschien ook niet =(

jaa ik hoop het egt ik ben vandaag naar hsm3 geweest en hij was egt leuk!!
zac is egt een lekker ding :stuck_out_tongue:

ja dat is best opvallend ja ik vind hem ook goed maar die kleren van ryan, ja spreekt voor zich he :stuck_out_tongue:

YEAH! :'D

-

kan geen engels haha

prf, mijn zusje word gek als ze hoort dat er nog een hsm 4 komt. :relieved:

Geeen HSM4
Wel POTC4 !!
:grinning: