hro hbo pedagogiek

Ik ga dit jaar beginnen aan m’n opleiding hbo pedagogiek,
en ik vroeg me af of iemand toevallig van girlscene daar ook mee gaat beginnen,
en toevallig op hogeschool rotterdam?
Ik ken daar niemand, en het leek me wel grappig en fijn :slightly_smiling_face:
en misschien om ervaringen uit te wisselen?
xx

Ik ga wel komend jaar pedagogiek studeren, maar dan in Utrecht.

Ik ga het orientatiejaar doen op hogeschool rotterdam, daar zit ook pedagogiek bij

ik ga ook pedagogiek doen op de hro !

Ik ga nu eerst examen doen dit jaar en daarna twijfel ik aan pedagogiek. Watvoor types zijn jullie (de meiden die pedagogiek doen) ?
En waarom hebben jullie voor pedagogiek gekozen?

Ik wilde zowieso de zorg in. Dus toen twijfelde ik een hele tijd tussen SPH, MWD en pedagogiek.
Maar omdat ik graag echt iets met kinderen wilde doen werd het pedagogiek :ok_woman:
Waarom wil jij pedagogiek doen? (&wat wil je anders gaan doen?)

Ik wil pedagogiek doen omdat ik kinderen heel leuk vind. Ik twijfel anders tussen pabo en verloskunde… maar 't verandert elke dag bij me welke van de drie :stuck_out_tongue:

ik ga ook pedagogiek studeren maar dan in Sittard

Hoi!
ik was toevallig even aan googlen of er nog iemand pedagogiek gaat studeren aan de hogeschool Rotterdam. en toen kwam ik op dit forum…
ik ga t ook studeren, en heb er wel echt veel zin in. ken verder ook nog niemand maar ik denk dat dat wel goed gaat komen.
moet jij ook woensdag naar de introductiedag?

Haha ik zag toevallig dit oude topic van mezelf, en dacht dat het misschien wel leuk was om na een jaar weer te reageren :slightly_smiling_face:

Mijn eerste jaar pedagogiek op hogeschool rotterdam zit erop natuurlijk, ik ben nu net gestart aan mijn 2e jaar. Ik moet zeggen dat ik de opleiding nog steeds heel erg leuk vind, maar heb helaas nog niet mijn P gehaald, maar dat komt dit jaar vast goed!

En om toch nog even wat vragen te beantwoorden haha:

Watvoor types zijn jullie (de meiden die pedagogiek doen) ?
Nou ik moet zeggen dat ik gewoon een normaal meisje ben, bij ons op de locatie lopen er volgens mij zo’n 90% meisjes en 10% jongens haha, dus er is vanalles wel wat, daar hoef je je geen zorgen over te maken! Als je de opleiding maar interessant vind!

En waarom hebben jullie voor pedagogiek gekozen?
Ik was aan het twijfelen tussen verschillende opleidingen, waaronder pedagogiek. Uiteindelijk heb ik gekozen voor pedagogiek omdat ik dol ben op psychologie, kinderen en het een brede studie is, waar je alle kanten mee op kunt.