HP 7, vandaag 12 uur nederlandse versie

Vandaag om 12 uur, Dus eigenlijk morgen komt harry potter en de relieken van de dood uit. Ik ga hem 's nachts ophalen,

Wie gaat hem nog meer snachts ophalen, en heb je dat me tde andere boeken ook gedaan?

en ja ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar durf de andere topics niet te lezen omdat daar al delen van het plot worden verklapt!

dus hier niet reageren als je hem al in het engels gelezen hebt!!

laura

mijn vriendin gaat hem vanacht halen, zelf ben ik niet zooon fan, ik lees hem wel een keertje uit de bieb^_^

Ik heb de enegelse versie gekocht op de ochtend dat die uitkwam, maar ik heb hem nog steeds niet uit :stuck_out_tongue:

Ik ga de nederlandse versie met kerst vragen

niet allemaal zo erg fan als ik dus:P

heb hem al in het engels gelezen dus ik heb niet zo’n haast om de nederlandse versie te kopen, maar ik wil hem wel een keer nog een keer in het nederlands lezen. Veel plezier vannacht!

Ik heb hem ook al in het Engels gelezen. Ik ken het verhaal dus al ja… Maar heb hem wel gereserveerd, alleen ik denk dat ik hem morgen ophaal. Heb vanavond verjaardag en weet niet hoe laat of dat wordt enzo.

Ik was ‘vroeger’ echt een supergrote fan van Harry, maar nu hoeft al dat gedoe er omheen voor mij niet meer zo. De boeken zijn geweldig maar dat is het dan ook.

Ik was ‘vroeger’ echt een supergrote fan van Harry, maar nu hoeft al dat gedoe er omheen voor mij niet meer zo. De boeken zijn geweldig maar dat is het dan ook.

ja, dat is het ook voor mij ook hoor, ik kan alleen niet afstand nemen van mijn hp tandenborstel;)

Ja ik haal hem vannacht ook op ^^, elke keer gedaan. Heb de engelse trouwens ook gelezen.

een jongen uit onze klas gaat 'm snachts halen …
ikzelf niet!
ben dr geen fan van :slightly_smiling_face:

ik had 5 jaar geleden ofzo de agenda… en ene potlood erbij en een gum enzo. En die eerste 2 films heb ik op video gekocht. En ik heb het spel van het 1e deel helemaal kapot gespeeld. Ik heb zelfs een spreekbeurt over Harry Potter gehouden op de basisschool nog (5 of 6 jaar geleden ofzo?).
Dus ik was wel redelijk hysterisch toen haha :slightly_smiling_face:

Ik ga hem denkik ook vannacht halen :slightly_smiling_face:

Ik heb hem besteld, geen zin om midden in de nacht naar de boekhandel te gaan & hysterisch te gaan lopen doen, terwijl je hem de volgende dag kunt ophalen als het gewoon rustig is:P

als je hem had besteld op bol.com, kreeg je m op de dag dattie uitkwam (:

ik koop m ooit nog welles xD

huh waarom vannacht xD

myn vriendin praat er al de hele dag over ze gaat vanavond naar een of andere harry potter nacht& dan om 12 uur dat boek kopen. Zal je maar net zien dat ze haar geld vergeet xD

Ik heb de Engelse al gelezen, maar ik zeg niets. x) Ik zeg alleen dat het niet mijn favoriete deel was, maar dat is een kwestie van eigen smaak. Ik vind de Engelse beter dan de Nederlandse, omdat het de originele versie is en dat is wel de manier waarop het gewoon geschreven is, dat merk ik wel als ik het lees.
Nou eh, veel succes als je hem gaat kopen. De Blokker heeft al 4 exemplaren verkocht voor de officiële datum, kregen een dikke boete. :’)

Engelse als gelezen .Zoals VliegendeAnanas al zei is het ook niet mijn favoriete deel, maar waarom, dat moet je zelf lezen.

Ik ga het dalijk ophalen; ben doodsmoe, maarja, t is het laatste boek

Ik had hem besteld bij www.wehkamp.nl, kreeg hem vanmorgen om 11 uur thuis ! :grinning: Ben er nog niet in begonnen, ben bang dat het tegenvalt… :expressionless: :stuck_out_tongue: En heb er weinig tijd voor gehad nog.

ik heb hem ook! aah ik wil het neit lezen… want het is het laatste deel en dan is het voorbij :frowning_face: