Howto: Oversized truien combineren

Helloooow, ik heb dus een paar oversized truien thuis staan, ik wil ze heel leuk combineren weten jullie iets? Met legging en uggs ken ik al enzo maar ik wil iets anders!

Thankyouuuuuu

Wat voor oversized truien heb jij ‘staan’? want er zijn zóveel soorten.

uhm jah… gewoon zo sweaters maar zonder kap & niet zo dik. En het is groot ik weet niet hoe ik het moet uitleggen

Met een leren legging, en dan laarsjes eronder en een grote ketting. Is wel wat stoerder, maar misschien staat het je wel (:

hm jaaa, i like that! Spijtig goenoeg heb ik geen leren jegging

Uppp

Met maillot en balerina’s/pumps/andere onlompe schoenen.

^Ik bedoelde eigenlijk panty maar oke maillot kan ook :"D

Heb je misschien foto’s van je truien?

heb je misschien zelf een foto van je truien dan?
&als je graag een leren legging wil kan je die toch kopen, alles wat mensen hier gaan adviseren heb je waarschijnlijk ook niet allemaal in huis

5 euro rokje, maillot/panty, ballerina’s?

zo jij hebt talentvolle truien!:o

maillot, panty, legging, spijkerbroek, rokje.
en dan kan je ballerina’s, pumps, brogues, laarzen er onder aan doen?
kan echt van aaaalles, probeer gewoon wat!

anouckerd heeft vandaag (vind ik) een hele leuk foto gepost! Weer net iets anders dan normaal, door de punt in een spijkershortje te steken en met een panty eronder.

foto’s zijn handig!
want ik heb geen idee wat leuk staat, aangezien er duizend soort oversized truien zijn.

+1

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb het zo gedaan:
Skinny jeans (lijkt op de foto niet echt)
en gewoon laarzen.

http://i55.tinypic.com/xgfk08.jpg

Ik heb een grijze grof gebreide van de H&M met halflange wijde mouwen. Draag hem met een zwart tailleriempje, zwarte legging en hoge bruine Minnetonka’s (:

Met een spijkershortje of skinny, zwarte panty en wedges/enkellaarsjes met hakje.