how to?

heeyy,
het klinkt denk ik best wel dom maar,
wat draag je om er wel sexy uit te zien maar niet zo dat het er weer hoerig uit gaat zien?
met lachen, jezelf zijn en een klein beetje zelfverzekerd overkomen kom je al een heel eind, maar je uiterlijk moet ook meezitten.
xxxxxxxx Quinn.

Volgens mij ben je op je sexiest als je je lekker voelt in wat je aanhebt. Hakken en rokjes worden vaak als sexy beschouwd, maar als jij je daar niet comfortabel in voelt merk je daar ook niets van. Probeer de aandacht te trekken naar je sterkste punten.

Je hebt hier echt he-le-maal niks aan, sorry. Ik vind je naam trouwens wel prachtig, zo had ik willen heten haha xD

ik denk strakke kleding, maar niet te kort en niet te diepe inkijk. en hakken ofzo? haar los en natuurlijk zelfvertrouwen inderdaad (:

Draag uitstraling :slightly_smiling_face:

en rokjes, jongens houden van rokjes. en tailleriemen, volgens mij vinden ze dat niets, maar hangt van de jongen af. en hakken.

sowieso hakken!

Zelfverzekerheid is sexy niet wat je draagt :’)

eens met @writingsoul

zucht.

Er goed uitzien xD
Genoeg meiden die sexie zijn zonder naakt te lopen toch?
Als jij een hoofd van hier tot Tokio heb mag je dragen (juist niet dragen) wat je wilt, niemand die opkijkt hoor.
Sorry als het een beetje hard overkomt.

volgens mij vinden mannen het het meest sexy als een vrouw zelfverzekerd is. en nee, het is niet sexy als jij vetjes hebt en dan iets heel straks gaat dragen.

hakken zijn niet persé sexy ofzo, ik vind het er snel trutterig uitzien, en velen jongens ook :’) en zeker als je er niet op kan lopen

eens met lolielol, als je er niet op kunt lopen zeker niet.

je bent sexy als je iets aan hebt waar je achterstaat en de jongens met rokjes en al dat is het cliche er zijn ook jongens die heus vallen op meisjes met een broek aan en een oversized tee!

Ik vind het juist mooi als meisjes heel zelfverzekerd zijn zonder arrogant te zijn of verwaand. Dat ze wel iets hebben van; ja dat kan mooier en dat soms ook wel zeggen, maar niet hele basic dingen doen omdat ze anders misschien uit de groep vallen.
En ik weet dat dit voor jongens ook geldt.

dus zoiets als een donkere skinnyjeans, een wit tuniekje, of een ander licht hemdje en hakken of mooie sandaaltjes?
denk niet aan lelijke bergsandalen met klittenband maar met meerdere bandjes en steentjes enzo. x

Als je iets draagt, waar jij je lekker in voelt, dan straal je dat ook uit. En ik heb ooit eens gelezen dat als je sexy lingerie draagt (ook al ziet niemand het) dat je je dan ook sexy voelt… Omdat je weet dat je het aan hebt ofzo :stuck_out_tongue: Heb het nog niet uitgeprobeerd, dus zou niet weten of het werkt…

hahaha okeeyy, going to try.

Als je er op kan lopen ja… Gister een meisje van 1.50, met hakken van 15 cm hoog en een maat 35 ofzo? Ze stond gewoon recht op haar tenen, het zag er zo bizar uit. Ze kon bedat niet lopen.

Maar rokjes, panty’s en strakke broeken vind ik over het algemeen sexy.