How to: zolder pimpen?

Hoi hoi,

Wij hebben een best wel grote zolder waar eigenlijk niks mee gedaan word. Ik kwam gister met het geweldige idee om de zolder te gaan pimpen. En mijn ouders vonden het een goed idee :slight_smile: Onze oude bank gaat er staan, en er komt een TV. Zodat het een soort chill kamer word waar ik met vrienden kan zitten. Mijn vraag aan jullie is of jullie nog leuke creatieve ideetjes weten wat ik er neer kan zetten. Of leuke muurschilderingen ofzo.

Thanks!

zoek iemand die graffiti spuit & laat die de muren spuiten. :'D

Ik wou dat wij zo’n zolder hadden :smirk:
maar daar heb je niks aan. Nee, ik heb nie egt een idee
een tijdschriftenbak?

Eum…tjaa…je kan de muren schilderen ofcourse! als je veel geld hebt kan je een popcornmachine aan schaffen…haha dat is echt cool…
verder veeeel kussens enzow dat het gezeellig word…
OW! je kan ook een discobal ophangen, zodat er met feestjes altijd een disco van gemaakt kan worden :grinning:
Eum je kan ook als je het gezellig wilt, een groot zacht wolly vloerkleed neerleggen (als je snapt wat ik bedoel) en een radio neerzetten…dan kun je een cd gaan branden met hippe liedjes…
je kan uit behangpapier, of uit tijdschriften grote harten knippen en die aan een touwtje ophangen als een soort gordijntje voor de deur…
en ook nog van die sfeerlampjes ophangen…
ik hoop dat je hier iets mee kan…?

Ik wil ook zoon zolder.
Doe om de oude bank nieuwe bekleding en een tafeltje. en een minikoelkastje Ghehe. en eeen heleboel kussens en een mooi kleed en een kastje waar al je dvd ofzo inkunnen en die dan ook pimpen.
Hoppelijk heb je hier iets aan.

er is een site van zolder tot loft ofzo moet je maarv even google en daar kun je de afmeting van je kamer invoeren en hun zeggen wat je kunt veranderen heel handig

leuke reacties! haha nou ik heb helaas niet zoveel geld dat ik een popcorn automaat kan kopen !:stuck_out_tongue: ik moet alle dingen (helaas) zelf betalen.

nog meer leuke ideeën?

Knalroze zitzak! xD

Zitzakken en kussens en iets van gezellige lampjes (van die slingers)

Jaa dat heb ik :grinning: Zo’n rozen slinger met lampjes erin

ik weet nog wat: suikerspin machine xD

hahaha, dat is kei duur joh ^^ maar wel vet!

Valt wel mee, ik had een artikel op mijn blog over zo’n ding, een goeie was 30 euro
t kan duurder :stuck_out_tongue:

uhm nouja muren behangen met cool behang… of zwart.
bank erin, tv op een leuk tafeltje, zitzak erin (tip voor een fatboy kun je met optimel eurosparen de helft korting krijgen of bij kwantum ofzo hebben ze meestal wel goeie namaak)
& uhm leuke lampjes en misschien een discobol ofzo en kussentjes en zo’n vloerkleed

30 eurie valt idd nog wel mee
leuke tips verder
kan k zeker wat mee

Een koelkastje / vriezertje, een zithoek ofzo?

Uppie

ik ga het ook doen :slightly_smiling_face:

Ik heb de muur gepimpt met fashion posters uit tijdschriften.
Een andere muur verf ik en dan ga ik dr een chanel teken op schilderen :slightly_smiling_face:.
En ook ga ik er stoelen in zetten en een zitzak enzo die wie allemaal nog over hebben. Ik ga foto’s posten :slightly_smiling_face:

xxx

hmm je kunt er ook een klein laptopje neerzetten ( weetniet missch hebben jullie nog wel een oude ofzo ) waarmee je dan liedjes kunt downloaden enzoo… ach weetikveel. in elk geval veel banken! en een paar matrassen, als je een logeerfeest geeft ofzo en dan iedereen op de grond dumpen :stuck_out_tongue: