How to: Shower Jelly

ik las laatst op een site hoe ik deze moest maken, ik ben alleen het adres kwijt:$

maar ik heb het recept nog wel

Benodigdheden:

pakje gelatine bladen of poeder
125 ml vloeibare zeep/douche gel
125 ml gekookt water
glitters kleurstof of andere versiersels

kook het water en los de gelatine op,
voeg nu langzaam de zeep toe zo dat het niet gaat schuimen.
als laatst kan je nog kleurstof glitters en andere dingen toe voegen, dat is aan jou.
laat hem af koelen …en voila een home made shower jelly

je bewaard hem in een plastic bakje, de jelly is te kwetsbaar om open en blood te leggen … en hij vangt stof. en het is verstandig om hem op een koele plaats te bewaren .

http://i43.tinypic.com/iwrsyw.jpg

de mijne ziet er zo uit :grinning:(de groene kleur is de kleurstof, je kan hem ook een andere kleur geven natuurlijk)

Note1: deze jelly is niet het zelfde als die van lush die is namelijk veganistisch/vegetarisch en deze variant is dat duidelijk niet … ivb gelatine
Note 2: gebruik de shower jelly wel meet zo’n loofa / douche puff, want hij lost net zo moeilijk op in het water als een echte lush shower jelly

Haha leuk!
Is het lekker/handig onder de douch?

nog niet geprobeert onder de douche ik ga het zo proberen :grinning: :blush:

Hahaha lachen, wiebelt het ook?

COOOOOOOOOOL!!!

aaah leuk (A)

ze hebben zoiets bij de lush ook!! :grinning: haha dat is zooo grappig x’D
voelt heel appart maar wel leuk:P

ow:P staat al vanalles bij over lush:P
maar neemt nie weg dat die super zijn :grinning:

Wauw , leuk ! Uhmm waar koop je kleurstof ?

Ben ik de enige die niet goed snapt hoe je dit nu onder de douche moet gebruiken?

Haha ik snap het ook niet echt , :’)

kook winkels , toko’s , zwarte markt …
ik heb ooit een heleboel gekocht in denemarken :grinning:

je gebruikt het net als een stuk zeep… het lost alleen niet snel op en zo … dus daarvoor wrijf ik hem in een loofa … is veel makelijker XD

wahau zo leukk lijkt op zo een wiebelpudding :stuck_out_tongue:

ik snap niet precies hoe je het moet maken???
eerst water koken, dan het water in een kom doen en de rest van de spullen erbij doen?
of alles in de pan en dan pas in een kom doen??

water in een vorm … de vorm waar jij de jelly in wilt maken

is het wel gewoon een harde zeep! want het ziet er uit als puddingXD

het is ook een soort vann jelly … hij is niet hard … je kan hem zo stukjes verdelen
dus geen harde zeep … aders had ik glycerin (ik weet niet hoe je dat in het nederlands noemt) gebruikt … dan word het wel een harde zeep :grinning:

weetje ik heb uit noorwegen van die kiwi pudding daar lijkt het presies op… dan maar hopen dat ik de goede opeet haha

vast hele domme opmerking, maar bedoel je met vloeibare zeep gewoon douchegel?