How to match deze schoenen!!

Ik heb vandaag deze oversized trui gekocht en deze schoenen, maar kan ik het met een panty/maillot combineren? En hoe kan het anders? Ik weet het zelf niet zo goed haha(A)
&ja, ik weet dat dat rode en creme wegmoet, maar ik ga niet in mn blote kont op internet (trui is te kort en heb ff niks zwarts hier thuis! en ik had ook ff geen andere maillot, want legging is helemaal lelijk erbij dus vandaar die witte is enige die ik hier heb!

http://i29.tinypic.com/2i2bjas.jpg

&van de zijkant.

http://i29.tinypic.com/fax2qs.jpg

Hmmm ik vind het eerlijk gezegd niet heel leuk zo staan,
maar dat is mijn mening! Ik zou eerder gaan voor een wat donkere legging/panty enz, en ik zou dat roze er ook niet onder doen. en dan nog wat leuke sieraden in bruin/zwart :]?

je topic titel zegt: how to match deze schoenen…

maar je topic gaat over de trui?

verplaatst. Eventjes opletten aub

met een donkere skinny eronder zou het denk ik wel leuk staan!

het gaat met een zwarte legging/panty of gewoon skinny jeans… even een vraagje waar zijn die schoenen van? (A)

ik vidn het wel leuk, maar zelf zou ik het met een bruinkleurige oversized trui combineren, maar wel leuk hoor!

ik zou het eerder met donkere kleding doen, bijvoorbeeld een bruine shirt/jurk ding.

Ooh mooie schoenen Ö *waar vandaan*
Ik zou die trui lekker laten hangen en er een hele donker blauwe skinny jeans bij aan doen.

In ieder geval niet een witte/lichte panty/maillot :confused:

Leuke trui, leuk riempje en leuke schoenen.
Witte maillot meteen weg doen, zwarte maillot aan en ipv dat rode ding ook een zwart ding.

Ja ik vind zelf ok niet zo met dat rode en wit, maarals ik dat rode niet had is die te kort:P dus dacht doen we ff niet voor de foto en heb geen lange zwarte maillot meer dus dacht doe ff zo. Schoenen zijnvan de h&m btw! Thanks… x

Thank you!
Ik heb ze gevonden op de H&M site. Heb je misschien ook een foto van de schoenen van de zijkant?

Ik heb ze vandaag gekocht!
eehm ik doe m aan met een zwart oversized shirtje
en spijkerbroek (donker) en die schoenen
mischien kan ik er nog wel een foto van maken maar dan komt ie er pas morgen op :wink:

liefs!

en waaar die trui vandaan? want die is eigenlijk toch ook wel heel erg leuk haha!

Die wilde ik er nog op zetten maar bij tinypic geeft die nu steeds error aan als ik foto wil uploaden… ik moet nu weg maar probeer morgen nog een keer!

Ook h&m haha:D

Hmm ik vind dit een beetje een rare (kleuren)combinatie.

Ik zou voor een leuke skinny gaan, dat rode weg, en die witte panty zeker weg

heb foto van zijkant geplaatst! Maar hij is beetje overbelicht, als ik flits uitdeed zag je helemaal niks dus vandaar.

zoals iedereen toch kan lezen zegt ze dat ze het rode shirtje en de witte legging alleen aan had omdat ze niet in dr blote kont op de foto wou ? en groot gelijk?!
ik zou het combineren met of een zwarte skinny of een zwarte legging
schoenen dr onder weet niet…
die zou ik dan denk ik weer ergens anders bij aan doen!
wel bij een zwarte legging , of broek!

Thanks n__n
Hopelijk hebben ze ze bij onze H&M Ö