* How to Make Kiki Kannibal Diamond Necklace *

Niemand maakt er toch ook een heel gedoe van.
Ze melde gewoon even dat kkk ook staat voor klu klux klan.
En EmoxCORE geeft aan dat ze dat er niet mee bedoelde…

upje voor jou! ^^

Pfff, alsof ze dat expres heeft gedaan. Slaat nergens op dit.

hahaa

Hoeveel geld wil je er aan uitgeven?
60 Dollar is op dit moment helemaal niet heel veel hoor, (rond de 40 euro) Want het is wel echt Zwarovski.
Maargoed, er zijn ook wel goedkopere, je hebt ze ook zonder kristal voor maar 33 Dollar, 21 Euro, op DEZELFDE website !!

Hoop dat je er wat aan hebt =]

-uit plastic zelf maken
-een goedkope roze maken (verf/spuiten)
-krimpie dinky

ik had er eerst zelf een gemaakt uit een cd gesneden =)
was neit zo groot mja =)

[nohtml][b][message=2616181,noline]tokidoki schreef op 07 april 2008 @ 12:19[/message]:[/b] How to Make KKK Diamond Necklace ? Weet je wel waar kkk voor staat ? [b]Voor de Ku Klux Klan een raciste organisatie in aan Amerika tegen mensen met een donkere huidskleur [/b]. Misschien kan je het maar beter niet meer afkorten naar kkk .[/nohtml]
Dat klopt, maar er zitten zelf ook donker getinte mensen bij. (die dus andere verklikken)

Is dat plastic wel hard eigenlijk? En als het wel hard is hoe snijd je he dan x] ?? Nouja ok, het kan denk ik wel met een Stanley-mes. Maar hoeveel kost dat plastic dan? En kun je die van de H&M nog krijgen? Want anders doe ik dat gewoon :stuck_out_tongue:

dat dacht ik ook meteen:)

maar ik heb geen bijzondere ideeën

Wat the fok is krimpie dinkie?? :S:S

Dat is folie, en als je daar iets optekent en het dan in de oven steekt dan word het een soort plastic en 'n stuk kleiner.

zo, titel gewijzigd. Niks Ku Klux Klan dinges meer.

scenecutenezz.nl ofso iets
heb je scene diamonds knuckle dusters en 1tje met de geweldige tekst: almost famous XD

Xxx

hahahahaha jaman!

xlausa op youtube had volgensmij ooit ook een tutorial dr van opstaan…

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jezus, moest je dit topic daarom uppen?

Karton & dan spuiten/inkleuren
Die van de H&M kopen en dan verven.
Misschien alluminium folie. (meerdere lagen)

fimo klei kan ook wel denk ik!