* How to Make Kiki Kannibal Diamond Necklace *

Heey…,

Ik vind de Diamond Collectie van Kiki Kannibal méga geniaal en wil die drm ook graag hebben (:
Alleen een echte kost te duur (60 dollar voor een ketting x__X ") en k weet dat ze ze eerst ook hadden bij h&m maar die zijn niet roze (dat wil k t liefst wel)
K had wel op een duitse site een goed voorbeeld gezien van iemand die er eentje had maar om nou helemaal naar duitsland te rijden voor een ketting is ook zoiets…

Dit is dus t duitse voorbeeld:

http://img353.imageshack.us/img353/1367/e9e311vz6.jpg

Mijn vraag was dus of iemand weet (of ideen heeft) om zelf een look-a-like te maken (zo ongeveer als het duitse voorbeeld)

Wie o Wie kan mij daarmee helpen…?

met krimpie dimkie.

met strijkkraaltjes ehh… krimpie dinkie

Je kan die van de H&M toch roze maken!:S

Uit plastic snijden

jaa inderdaad verf het of spuit het ;S

Ik dacht dat je een ketting wilde hebben van de KKK XD

Zelf maken :slightly_smiling_face:

met karton? x’D

How to Make KKK Diamond Necklace ?
Weet je wel waar kkk voor staat ? Voor de Ku Klux Klan een raciste organisatie in aan Amerika tegen mensen met een donkere huidskleur .
Misschien kan je het maar beter niet meer afkorten naar kkk .

Dat zei ik toch ook al XD

Maar goed dat je ze niet bij kiki zelf besteld, aangezien ze een dikke oplichter is.

met plastic? Of krimpie dinkie zoals de meeste het zeggen.

Ja ik zou het uit plastic snijden

Ow sorry… was niet mn bedoeling, had er niet bij na gedacht en k wil ook niet dat er van mij gedacht word dat k een of andere domme racist ben…
:thinking:

k ken dat wel, maar k dacht niet helemaal door…
k had gwn kiki kannibal kouture snel afgekort (:
k kan volgens mij de topic naam niet meer veranderen, moet je denk k aan monique vragen als je er echt mee zit…

mr ff voor de duidelijkheid:

t spijt me, t was niet mijn bedoeling en dit is ook helemaal niet mijn manier van denken. Eerlijk gezegt haat k t (maar das logisch)… k had t gwn ff snel afgerond en k zal t in t vervolg ook niet meer doen

krimpie dinkie lukt denk ik wel, uit plastic snijden (?), karton… maar dat wordt niet zo mooi, die van de h&m slopen en roze spuiten of misschien kun je t proberen met fimoklei?^^

Oeh dankje iedereen voor al jullie tips (:
K zal wel eerst proberen met krimpie dinkie en als dat niet lukt uit plastic ofzoo… mr heel erg bedankt (:

Dat wilde ik net zeggen xD

@ CosmicFridge;; alsnog t spijt me en dit misverstand was ook niet de bedoeling… k kan t topic naam nou alleen niet meer veranderen…

UP!

Sorry, maar van dat racistische shit vind ik beetje overdreven :stuck_out_tongue:
net zoals kk kanker is maar ook ok?
&alsof ze een racistische diamanten ketting gaat maken…

sorry, ik ben niet racistisch maar wilde dit even kwijt :flushed: