How to lose a guy?

Ik had een vraagje, ik whatsapp laatst heel veel met een jongen. Dit eigenlijk alleen omdat ik hem mag als vriend, hij zit wel op een andere school. Een vriend van hem die bij mij in de klas zit vroeg vandaag of ik hem leuk vond waarop ik nee antwoordde, waarop hij zei dat hij dat jammer vond omdat die gast me wel leuk vond. Hoe laat ik merken via whatsapp dat ik hem niet leuk vind op die manier of als ik hem weer zie (1x per week bij stijldansen)

Gewoon zeggen dat je hem ziet als een vriend?

Zeggen dat je lesbisch bent :slightly_smiling_face:

zoals je titel al zegt; kijk gewoon de film en leer ervan
haha neegrapje, ik zou het gewoon zeggen dat je hem alleen ziet als gewone vriend en meer niet!

haha, dat werkt wel. alleen dat pakt niet altijd goed uit.

Maar is het niet raar dat ik oppeens zeg: Ik zie je als vriend? Terwijl hij het niet vraagt? Want hij flirt de hele tijd met me en ik vind het best wel vervelend.

zeg je gewoon dat je het vervelend vind dat hij met je flirt, of kaats hem af als hij het doet!

Niet terug flirten sowieso en als hij iets fouts zegt hier een beetje chagrijnig op reageren, dan snapt 'ie misschien wel dat je daar niet op zit te wachten?

Ze kennen haar in het echt? Die jongen gaat 10 x meer gekwetst zijn als hij haar dan ooit met een jongen ziet zoenen. Gewoon stilaan het contact afbouwen met het smoesje dat je het druk hebt.

Das een goeie! Dankje!

Als je hem niet kwijt wil raken als vriend (wat Bettiepage dus zegt), kun je ook gewoon midden in een goed gesprek vertellen over een date die je hebt gehad met een jongen die je zogenaamd heel erg leuk vind.
Ik denk dat ie de hint dan wel snapt dat hij geen kans maakt bij jou en dan houd het geflirt wel op.

vertel hem over ‘die ene leuke jongen’