How to lose a guy??

Hee allemaal,
Anderhalve maand geleden heb ik een jongen (Lucas) ontmoet via mijn beste vriendin. Zij dacht dat het wel leuk was om ons te ‘koppelen’. Na een paar weken besloten mijn beste vriendin en ik met die jongen en nog een andere vriend te chillen. Die andere vriend en mijn beste vriendin begonnen mij en Lucas steeds meer te pushen. In het begin vond ik het wel best, want Lucas en ik zijn best verlegen. De vierde keer chillen heb ik met Lucas gezoend. Nu heeft hij mij al 2 keer gevraagd om alleen samen met hem iets af te spreken. Het punt is dat ik hem heel aardig en lief vind, maar ik zie het niet zitten om een relatie met hem te beginnen. Achteraf natuurlijk heel dom dat ik met hem gezoend heb, maar ik ben er nu pas achter gekomen dat ik hem niet op die manier zie zitten. Lucas, mijn beste vriendin en die vriend denken nu allemaal dat het wat wordt tussen ons. Hoe kan ik iedereen duidelijk maken hoe ik het zie zonder anderen te kwetsen??
xoxo tweetyy

gewoon eerlijk zijn.

Ik zou beginnen met het tegen Lucas te zeggen. Je kwetst die vriend en je bff niet want, zij kunnen het misschien wel jammer vinden maar het is niet iets wat over HEN gaat maar over lucas. Ik zou tegen hem zeggen dat het niet slim van je was om zo met hem rond te hangen enzo omdat je eigenlijk niks voor hem voelt wel gewoon als lieve vriend enzo maar niet op die manier. Je moet gewoon eerlijk zijn tegen iedereen, je schiet er niks mee op om mensen voor te liegen dat is niet leuk voor jou en hun. Ik hoop dat je het op zo’n manier kan zeggen tegen die Lucas dat hij het wel begrijpt

Goodluck!

‘Hallo Lucas, ik vind je heel aardig als vriend, maar meer dan dat zie ik niet zitten. Het spijt me.’

TADA

e kunt gewoon tegen hun allemaal zeggen dat je heb gewoon niet meer dan aardig vind. Geen probleem lijkt mij toch?

Thanks allemaal!
xoxo