How to handle myself?

Okay, meiden, ik heb echt jullie hulp nodig!

Waarschijnlijk kunnen jullie me niet helpen, maar ik wil het toch ff posten.
Drie maanden geleden, volgens mij, heb ik een hele leuke jongen ontmoet. Hij skate bij mij voor de deur en ik vond hem gelijk leuk. Toen ging ik de honden uitlaten en hij sprak me aan. Ik was zo blij. We hadden even gepraat. Ik heb nog heel lang aan hem gedacht.
Nu was ik hem eindelijk vergeten, was hij er weer. Toen ik hem zag, werd ik helemaal duizelig. Geen idee waarom, maar het was echt zo. Ik zag hem met mijn overbuurjongen praten, en heb toen bij zijn vrienden gekeken. En daar stond hij bij! Ik helemaal blij en heb hem toegevoegd en hij heeft het vriendschapsverzoek geaccepteerd. Ik helemaal blij tegen mijn beste vriendin, blijkt dat hij bij haar in het dorp woont. Alleen nu mijn probleem, hij is 22 of 23 en ik ben pas 15. Ik durf hem ook echt niet aan te spreken…

Wat moet ik nu doen, hem vergeten of toch aanspreken? Ik weet het echt niet meer…

Wat zou ik dan moeten zeggen? Ik heb hem in 3 maanden pas 2 keer gezien… En als hij er dan is, dan is hij met vrienden. Dan durf ik al helemaal niet meer.

Je zou hem op facebook een beetje onschuldig kunnen aanspreken in de chat. Het voordeel dat je hem nauwelijks kent is dat het ook geen ramp is als je een blauwtje loopt. Je kan gewoon een gesprek aanknopen met een: “hee, jij bent toch die jongen met wie ik een tijd terug even hem gepraat? Toen je buiten aan het skaten was?” Als hij alleen maar antwoord met een: “ja.” dan kan je beter kort reageren met een: “ah dus toch.” Reageert hij een beetje positief dan kan je het gesprek verder laten lopen. Succes!

Gewoon een beetje contact uitzoeken, je merkt vanzelf of er iets komt, en of dat dan gaat werken.

Haha jouw beschrijving slaat precies op mijn vriend.
Maar spreek hem inderdaad aan op facebook. Het leeftijdsverschil is groot maar wie niet waagt wie niet wint he.