How to handle boys?

Oke, ik heb dringend wat tips nodig als het op boys aankomt. Want wanneer ik alleen met een jongen ben weet ik nooit wat ik moet zeggen of doen.
Weten jullie leuke gespreksstof en manieren hoe je gemakkelijker een gesprek kan aanknopen met een jongen?

xoxo

Uhm wees gewoon jezelf en praat over dingen waar jullie allebei in geinteresseerd zijn of waar jullie beide het een en ander over weten. Dat verschilt per jongen eigenlijk. Vb: muziek, films, vervelende leraren etc. Succes!

Ik wil ook inderdaad niets forceren. Maar ik vind het vooral erg moeilijk om zomaar een gesprekje met iemand aan te knopen als ik onverwachts alleen met iemand kom te staan.

Ik vertel gewoon altijd dingen uit mn leven. Dingen die ik meemaak…
Dan krijg je er vaak wel zo’n “Oh ja, dat had ik laatst ook…” en dan komt hun verhaal.
Anders kun je praten over 'n film die je leuk vind, muziek die je leuk vind ofzoiets… :stuck_out_tongue:

blijven lachen, niet ongemakkelijk kijken
dat werkt al
kijk hem aan als je praat, dan lijk je geintresseerder

Praten over van alles én nog wat. Koetjes en kalfjes.
Maar nóóit over je exen, of over de ernstige dingen die je hebt meegemaakt, dan schrik je een jongen af. Ik had voordat ik m’n vriend kende, dingen meegemaakt die niet echt leuk waren, maar daar had ik het niet over, omdat je het gewoon afschrikt. Dus daarover niet!, maar gewoon van: ‘‘Wat vind je leuk om de doen?, of wat vind jij nou een leuk liedje?’’ beetje gewoon daarover. En inderdaad, kijk hem aan als je met hem praat.