How to : grijs combineren?

heeey!
ik heb een grijze leggingbroek en een grijze vest( zon lekker dikke lange vest zonder mouwen) gekocht voor de suikerfeest en bruine laarzen,
maar wat vinden julie past grijs met bruin?
zo niet met wat kan ik grijs het beste combineren?

Xxx

ja tuurlijk! kvind grijs met bruin heel mooi juist

ik doe bijna altijd grijs aan, en dat combineer ik met donkere tinten, zwart of heel donkerblauw. maar met bruin vind ik het niet mooi eig…

Grijze broeken zijn echt met alles te combineren, iig die van mij. (jammer dat hij nu te klein is)

Bruin&grijs kan prima

bruin is eigenlijk zo ongeveer de enige kleur die ik niet met grijs combineer…
ik combineer het graag met donkerblauw of zwart

grijs past overal wel bij
ligt er ook aan wat voor grijs :stuck_out_tongue_winking_eye: want grijs heb je in verschillende tinten enz (grijsblauw, grijsgrijs, dat soort dingen)
maar bij bruin ook wel, maar dat ligt er dan weer aan wat voor soort grijs het is. maar het is geen geweldige match

ik vind het wel kunnen, heeft ook met de tint te maken. ik had het een keertje zo gecombineerd:

http://i185.photobucket.com/albums/x169/IxWannaxBexWithxYou/WDYWT/itsamess.png?t=1252740535

beetje onduidelijke foto maar mijn broek is dus grijs, en mijn laarzen donkerbruin.

http://i185.photobucket.com/albums/x169/IxWannaxBexWithxYou/WDYWT/Picture2.png?t=1252740601

hier zie je die broek en laarzen wat beter…

Donkerblauw
Donkerrood <3
Donkergroen
Roodpaars
Bruintinten

Misschien helpt dit
http://kuler.adobe.com/#themes/search?term=grey

Staat leuk die broek en laarzen! Alleen de kleuren boven, dat blauwe en witte vind ik weer te licht en fris vergeleken met wat je eronder aan hebt.

ikzelf vind het niet zo heelmooi, maar misschien passen jou grijstinten & bruintinten wel bij elkaar.

Ja, ik vind dat het past :grinning:

bedankt voor de reacties!
ik heb ook zon broek als die foto hierboven^
en de grijze vest is gewoon grijzXD
de schoenen en jurkje(moetik nog halen) zijn chocolade bruin

oh leeeuk
heb pas grijze jeans gekocht en echt, dat past op àlles
vooral bruin.
het is zo’n jeans die na een paar maanden scheurt :d leeeuk

kan de topicstarter een foto van haar (volgensmij heeel leuke!) aanwinst laten zien?

ben best benieuwd!
en grijs met bruin staat echt goed hooor

ja ik zal zo ff een foto maken goed!
maar ik heb nog geen bruine jurkje dus ik zal ff iets anders er onder aan doen(A)

EDIT: ik doe het morgen omdat het nu te donker isXD

opzich best veel
zwart zowiezo
of bruin vestje op grijze broeklegging
of rood
of panterprint

ff denken wat doe ik daar nog meer op aan

nee meestal bovengenoemde
en mijn werkuniform, die is lichtgroen met donkergroen

Volgens mij gaat grijs eigenlijk perfect met bruin. Althans donkerbruin dan. En anders in combinatie met donkerblauwe tinten (koningsblauw etc.) of met iets felrood ofzo ^^ Zelf draag ik geen grijs omdat ik mezelf echt lelijk vind met die kleur XD

Grijs kan met alles

Ik vind grijs+bruin zeker bij elkaar passen.