How to get over a player??

Hoi iedereen.
Ik ben heel erg verliefd geworden op een player. Alsof dat nog niet erg genoeg is, ik heb er al 3 en halve maand niet meer mee gepraat. Ik ben hem wel een stuk of 2-3 keer tegen gekomen maar dan negeert hij me. Telkens als ik hem zie krijg ik tranen in mijn ogen omdat hij doet alsof ik niet besta. Ik mis hem heel erg en ik kan hem niet vergeten.

Hij is nu naar het galabal gegaan met een of ander wijf meisje, terwijl hij me voor haar had gevraagd. Ik heb foto’s gezien en toen was ik niet jaloers maar nu dat ik het begin te beseffen dat het misschien iets wordt tussen die 2 (wat wel eens goed zou kunnen), voel ik me echt slecht. Ik had dat meisje kunnen zijn.

Ik ken hem nu al 5 maanden en laten we zeggen dat het slechts een maand goed ging tussen ons + ik besef dat hij een player is, waarom kan ik hem dan niet vergeten??

Wil je werkelijk samen zijn met een jongen die een player is? Besef dat je wel beter kan krijgen dan zo’n losertje. Zoek veel afleiding, ga leuke dingen doen met je vriendinnen. Flirt met andere leuke jongens, die zijn er zat!

Nja, dat hoor ik mensen vaker zeggen. Ik ben nu ook al heel lang verliefd op iemand waarbij ik weet dat het gewoon niets kan/gaat worden, maarja, dat stopt niet zo 1,2,3. Ik weet ook niet zo goed wat helpt … Je kunt óf heel negatief over hem denken als je merkt dat je weer heel veel aan hem denkt, maar dat werkt ook niet zo geweldig. Je zult denk ik moeten wachten, na een lange tijd besef je je opeens dat je over hem heen bent, ook al kun je je dat nu nog niet voorstellen.

Ik denk dat de enige manier om hem te vergeten, iemand anders ontmoeten is. Het probleem is dat ik heel onzeker en verlegen ben en ik zou nooit op iemand anders afstappen.

up

Jij bent beel beter dan hem! Iemand die je negeert is jou niet waard. Zoek een leuke lieve jongen die helemaal gek op jou is :slightly_smiling_face:

^ Dit. Vergeten die handel!

Je komt er wel over heen.

up

nog een upje?:stuck_out_tongue:

Jij had dat meisje niet kunnen zijn, als het meant to be was was jij dat meisje geweest, maar dat ben je niet… dus het is beter om je er gewoon overheen te zetten.

Gewoon voor zorgen dat je niet over hem praat en niet aan 'm denkt. Gewoon echt nietniet. Niet proberen aan te kijken, echt helemaal uit je leven zetten.

hahah bullshit meant to be bestaat sowieso niet

^ damn denk gewoon ff logisch na dan snap je wat ik bedoel met meant to be.

up

Gewoon wissen uit je telefoon/facebook/hyves/wat dan ook en proberen om zo veel mogelijk afleiding te vinden met je vriendinnen of gewoon lekker sporten. Zo’n jongen is het niet waard en je kan beter een gebroken hart voorkomen dan helen.

succes meid, ik snap je helemaal.
Vergeten is super lastig, vooral als jij nog zoveel voelt.
Maar geloof me met de tijd komt het goed, op een gegeven moment kom je er overheen.

[quote author=BestIEverHad link=topic=240940.msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg12051756#msg12051756 date=1340658627]#msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg12051756#msg12051756 date=1340658627] date=1340658627]#msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg12051756#msg12051756 date=1340658627]#msg

Daar is het al te laat voor, helaas.

[quote author=BestIEverHad link=topic=240940.msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg12051756#msg12051756 date=1340658627]#msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg12051756#msg12051756 date=1340658627] date=1340658627]#msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg[quote author=the_grinch link=topic=240940.msg12051756#msg12051756 date=1340658627]#msg

Dat zeggen veel mensen dat tijd alles heelt, maar ik wacht al 4 maanden. En er is nog niet veel veranderd. Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren :stuck_out_tongue:

Het gaat niet zo snel, ik maak precies hetzelfde mee…
Het duurt sowieso wel een jaar denk ik en t gaat makkelijker als je hem niet ziet en je bezighoudt met andere dingen.

Wow, een jaar. Dat is lang! En ik was net over iemand anders heen (heeft 2 jaar geduurd) en toen leerde ik hem kennen. Nu moet ik weer helemaal hetzelfde doorgaan. Ik snap niet dat iemand zoiets kan, met opzet iemand anders kwetsen. Wat een klootzak.
Ik kan hem gewoon niet uit mijn hoofd krijgen, ik denk elke dag aan hem en ik vraag me af of hij ook aan mij denkt. Maar dat betwijfel ik.