How to get famous . . . (V)

Tessa is een meisje die vastbesloten is om beroemd te worden. Ze doet er alles aan om in de spotlights te staan. Maar werkelijk ook alles.

‘Maar ik moet het doen!’ schreeuwde ik uit naar mijn moeder.
‘Tessa, je gaat naar geen enkele auditie. De verjaardag van jou zus is nog altijd belangrijker dan een of ander auditie.’
‘Maar mam…’
‘Daarmee punt uit.’
Ik marcheerde boos naar mijn kamer en keek onderweg boos naar mijn zus. Het was haar schuld. Als zij er niet was, hoefde ik nu niet naar haar verjaardag. Ik ging er alles aan doen om die auditie te doen. Het was dé grootste kans van mijn leven om beroemd te worden. Ik zag al mijn naam op grote billboard’s staan :‘Tessa Verhoeven, de actrice van tegenwoordig.’ Als ik die auditie miste kon ik het wel vergeten. Ik bemachtigde een blad papier en schreef uitgebreid een plan op.

Ben benieuwd.

verder!

morgen schrijf ik weer een stukje :wink: ga nu slapen :wink: :yawning_face:

oei ik ben benieuwd…SPANNIINGG

okee vandaag nieuw stukje? :grinning:

Ik ga er nu een schrijven :wink:

Ik deed de deur van de badkamer op slot en keek naar het raampje dat voor mij was. In mijn plan had ik het wel iets groter voorgesteld. Ik propte mijn Jennifer Lopez kont erdoor, die in een strakke jeans verborgen zat. Na 5 minuten persen en duwen belandde ik in de tuin en lachte in mijn eigen. Voor de zekerheid keek in naar links en rechts, net zoals in de spionagefilms en begon aan mijn tweede hindernis. Het hek. Mijn buren keken me vragend aan, maar die blik negeerde ik. Waarschijnlijk zou ik zelf wel lachen als ik mezelf kon zien. Ik moet toegeven dat een hek beklimmen met 9 cm lange naaldhakken niet eenvoudig is. Eenmaal op de grond begon ik bijna te lopen. Het zou allemaal moeite voor niks geweest zijn als ik te laat kom. Op vijf minuten tijd stond ik voor de wolkenkrabber genaamd ‘The Tower’ of gewoon het auditiecentrum. Alle audities in de straal van 50km werden hier gehouden. Ik sloot aan bij de rij en stopte een paar iPod oortjes in mijn oren. Relax.

niemand ? x

hahha meer spanning nuuuu

; D

Als je wilt schrijf ik wel een volgend stukje , vandaag ?

Dam it , ik schrijf .

‘Tessa Verhoeven, nummer 2364!’ riep een man uit met een koptelefoon op zijn hoofd.
Het zweet brak in mij uit. Ik trok mijn t-shirt zenuwachtig naar beneden en stapte richting de man.
‘Niet stressen, gewoon doen.’ probeerde hij mij te kalmeren terwijl hij mij op de podium duwde. Achter het bureau zaten 2 mannen en 1 vrouw. De vrouw leek op een mislukte versie van een oma-barbie. Ik herkende haar wel uit de tv-serie. De man naast haar had bijna alleen maar grijs haar, waarschijnlijk de producer. En de man die ernaast zat was de cameraman, hij had een badge aan.

'Wat is uw naam?'vroeg de man met grijs haar.
‘Tessa Verhoeven.’ zei ik meer zelfzeker dan ik het had verwacht.
‘Begin maar.’ zei de barbie-vrouw.

Ik krulde zenuwachtig aan mijn lok en haalde de gsm uit mijn zak. Ik begon aan mijn telefoongesprek, waar allerlei emoties in moesten komen. Verdriet, kwaad, blij,… Op het einde boog ik voorover en stapte het podium af. Ik hoorde de jury nog met elkaar discussiëren, maar ik kon moeilijk blijven luisteren want een zwaarlijvige bodyguard hield mij in de gaten. Binnen een half uurtje zou de uitslag worden weergegeven. Een meisje stapte op mij af.
‘Hoi, ik ben Leslie.’
‘Hey.’
‘En, hoe ging het?’
‘Goed zeker. Jij moet nog gaan?’
‘Ja en ik ben superzenuwachtig.’
Leslie begon te vertellen over haar familie, en hoe haar hond heette. Eigenlijk
was ik niet aan het luisteren. Een knappe jongen trok mijn aandacht, hij had blond haar en blauwe ogen. Leslie bleef maar doorkletsen tot een saaie vrouwenstem door de luidsprekers luidde ; ‘Alle kandidaten op het podium gevraagd.’ Mijn hart begon te kloppen als een zot.

up ?

verder!

‘Er zijn 5 meisjes geselecteerd.’ zei de fake-barbie.
De adrenaline stroomde door mijn lijf.
‘Leslie, Fancy, Lisa, Emily, Andrea, jullie zijn erdoor.’ aankondigde de man met grijs haar.
De 5 meisjes begonnen te gillen.
‘De anderen, bedankt voor jullie deelname. Jullie mogen gaan.’ vermeldde de cameraman.
Op dat moment stond mijn wereld stil. Ik had ook wel andere audities doorgemaakt, waar ik ook niet ben geselecteerd, maar op deze had ik echt veel hoop. Ik slenterde de podium af, greep mijn tas en wandelde naar buiten. Het was al donker, en ik ging naar huis in een echt slakkentempo. Het was wel duidelijk dat ik thuis op mijn dak ging krijgen. Mijn moeder stond voor de voordeur met een aantal tassen achter haar.
‘Jij vertrekt.’ verklaarde ze.

‘Er zijn 5 meisjes geselecteerd.’ zei de fake-barbie.
De adrenaline stroomde door mijn lijf.
‘Leslie, Fancy, Lisa, Emily, Andrea, jullie zijn erdoor.’ aankondigde de man met grijs haar.
De 5 meisjes begonnen te gillen.
‘De anderen, bedankt voor jullie deelname. Jullie mogen gaan.’ vermeldde de cameraman.
Op dat moment stond mijn wereld stil. Ik had ook wel andere audities doorgemaakt, waar ik ook niet ben geselecteerd, maar op deze had ik echt veel hoop. Ik slenterde de podium af, greep mijn tas en wandelde naar buiten. Het was al donker, en ik ging naar huis in een echt slakkentempo. Het was wel duidelijk dat ik thuis op mijn dak ging krijgen. Mijn moeder stond voor de voordeur met een aantal tassen achter haar.
‘Jij vertrekt.’ verklaarde ze.

OMG GA VERDEEEEEEEER net alle stukjes gelesen stop je haha :slightly_smiling_face:

nog een stukje voor ikwileendonut

Ik zat op een bankje, in het park. Omringd met allerlei tassen, van groot naar klein. Ik had geen idee waar ik heen moest of wat ik moest doen. Beetje verder in het park zat een stelletje te kussen. Een meisje kwam naast mij zitten. Ik herkende haar.
‘Hey wat doe je hier zo laat in het park?’ vroeg Leslie.
‘Och, vraag er niet achter. Lang verhaal.’ antwoordde ik.
Het was even stil. Een geweldig idee schoot mij binnen.
‘Mag ik misschien bij jou overnachten?’

Omg nu moet je nog een stukje doen voor mij haha :slightly_smiling_face: Ik kan zo wel de hele dag doorgaan. xD

Hahaa :wink:

Maar ik heb veel tijd vandaag . En ben trouwens heel de avond alleen thuis en heb niks te doen tegen maandag. :grinning_face_with_smiling_eyes: