How to get; dik haar

Hey!
dit topic gaat over hoe je dikker haar krijgt, ik had vroeger heel dik haar tot ik het zelf begon te kammen en het dunner begon te worden, hebben jullie tips?
zeg maar natural remedies, om je haar dikker te maken.

Highlights.

Aan de binnenkant borstelen. Zegmaar tussen je gezicht en je haar, dan gaat het wat boller staan. En af en toe je hoofd naar voren gooien en weer omhoog, soort headbangen haha, dan lijkt het ook of je meer volume hebt :slightly_smiling_face:

pure kokosolie & castorolie, word je haar echt mooi dik van en gaat sneller groeien :slightly_smiling_face:

Hahaha, ja heel ruw en ik maakte het helemaal kapot, ik kamde het soms ook dagelijks onder de douche en als ik terug krijg denk ik echt van :hammer:

Castorolie is toch heel duur? en ik heb krullen dus ik ik wil liever niet dat mn haar heel lang word, maar die castorolie, is toch duur?

De olies zijn idd goed, maar niet denken dat je haar gelijk dikker is. Je nieuwe haar (uitgroei) wordt wel dikker. En je haar gaat er niet sneller van groeien.

Oh, waar koop je de castor olie dan??

de tuinen 10 euro ofzo

gaan alleen oliën helpen, heb je er ervaring mee?

Nee alleen olie gaat je niet helpen. Je moet het goed verzorgen. Eerst moisture daarna sealen.

huh, leg is uit?

Eerst vocht toevoegen aan je haar dat kan water zijn, maar ook bijv een creme wat speciaal daarvoor bedoeld is.
Daarna komen de olies die zorgen ervoor dat de vocht in je haar blijft. Maar gebruik natuurlijke olies ( olijf olie, kokosnoot olie, castor oil, amandelolie, sheabutter)niet die rotzooi van andrelon of iets anders.

haha, oke, maar, waar koop je shea butter want ik zoek er al best lang voor!

Voldoet die biosilk therapy ook?

Ik denk dat je beter 100% puur natuurlijke olie kan gebruiken, want in de biosilk zit waarschijnlijk wel iets van chemicaliën, of stoffen die minder goed zijn

Vaak bij de Hindoestaanse toko

Ik heb gehoort dat uien, gember, sinasappel en knoflook helpen bij het dikker maken van je haar, is waar?

dat wil je niet

wat niet?