How to find a boy?

Knipogen naar knappe vakkenvullers werkt. Het betekend wel dat je een jongen met een kutbaan aan de haak slaat, maar dat is niet zo heel belangrijk.

Hmh ja, ik heb bijna een bijbaantje. Nu maar hopen dat er lekkere jongens werken. Die jongenssport vind ik niet echt geweldig.
Bedankt voor alle tips!! :kissing:

Anyone?

uitgaan … maar daar gaat elke jognen met een meisje en kunnen ze dronken zijn XD

maar pp2g aan ! daar zijn er genoeg !!
of partyflock …

of idd ga op een sport … of misschien vind je op je werk collega’s
vraag aan jongen op straat de msn :grinning:

nou je vind hem in iedergeval niet hier op girlscene.

Ik denk dat je niet moet gaan zoeken, maar moet wachten tot je de ware tegen het lijf loopt.

laat het op je afkomen :slightly_smiling_face: als je op zoek gaat word het juist niks!

mijn vriend heb ik in mijn klas leren kennen
en ik ben zelden uit geweest en toch heb ik ook jongens leren kennen dus daar hoef je echt niet per ce voor uit te gaan

oeef…
Uitgaan doet het erg goed(L)
en gwoon jezelf zijn en er niet over na gaan denken, want juist dan kom je niemand tegen… heb ik altijd. Zolang jij het naar je zin hebt, kom je veel eerder iemand tegen… :grinning:

gewoon niet zoeken, mislukt zowieso :stuck_out_tongue: ik heb altijd als ik een tijdje ‘zoek’ zie ik echt geen leuke jongens en als mijn hoofd er eigenlijk niet naar staat kom ik ze wel tegen :stuck_out_tongue: dus gewoon afwachten!

Je kunt niet zomaar even een jongen zoeken omdat je zin hebt aan een leuke jongen. Een leuke jongen moet op je pad komen, gewoon ‘toevallig’.
Als je zoekt, heb je kans dat je helemáál verkeerd zoekt en vind je nooit een leuke jongen :wink:
Maar als je nieuwe mensen wilt leren kennen, loop eens in de pauze naar een ander groepje toe ofzo, ga op een sport, naar de stad, of ga een keer uit.

haha, ik dnek niet dta die jongen voor eeuwig dat baantje wil houden, maybe doet hij op school wel gymnasium ofzo
:relieved: ohja en iemand van gymnasium hoeft niet gelijk een nerd te zijn, één van mijn exvriendjes zat ook op gymnasium, maar die heb ik onmoet via een vriendin die bij hem ind e klas zat ,en toen dacht ik lekkerdng but nerd, later bleke ie dta niet te zijn… werden we vrienden, werden we verliefd …etc

xx

Ik ben ook al 1.5 jaar niet met een jongen geweest :]. Maar het interesseert me niks. Ik ga niet uit en ook niet naar feesten, en daar gaan de meeste mensen met elkaar.

Maar je moet gewoon wachten totdat de jongens naar jou toe komen, uitgaan en flirten enzo. Het komt vanzelf wel.

met uitgaan.
op school
in je vrienden groep

en ten eerste zou ik niet opzoek gaan!
ik had op een avond jongens afgezworden
en diezelfde avond vond ik mijn vriendje, waar ik nu 7 maanden mee samen ben

Dat ligt er puur aan in welke zaal je staat…
Voor lompe boeren Zonder al te veel gel in hun haar… ga naar een apres-ski zaal! :grinning:

Oh niet?
Dat is toch ook helemaal niet mijn opzet!
Ik vraag of jullie nog tips hebben om een leuke jongen te vinden.
Niet of iemand zin heeft om met me uit te gaan.
:crazy_face:

Héle goede tips, dankjulliewel.
Ik ben er dus over uit: ik moet het op me af laten komen en vooral niet gaan zoeken.
Ohja! EN knipogen naar vakenvullers :stuck_out_tongue:

Ik ging ook een bijbaantje zoeken… En toen werkte ik bij de appie… En toen na een maand… Een vakkenvuller BAM liefde… Dus werk is een hele goede… Helaas werkt hij er nu niet meer… Maar hij is nu wel mijn vriendje :grinning: Love Him!

haha, dat

FREEHUGS
op een plein in de stad
dat is echt zo koel!
I did it with friends!
Sommige hadden gratis kusje enz…

haha je lacht je helemaal dood!
:stuck_out_tongue:

Nee echt niet!
maar zeik niet zo, je bent 15!
Je kan overal leuke en minder leuke jongens tegen komen. Als ik tegen jou ga zeggen ja ga daar en daar heen daar vind je leuke jongens betekend nog niet dat jij ze ook leuk vind, slaat nergens op.
Maar ja als je wilt weten waar ik mn ex heb ondmoet: in een cafe, ik was niet opzoek en opeens liep ik hem tegen het lijf, nog nooit zo verliefd geweest.
Maar ja daar heb je geen hol aan, voor iedereen is dat anders.

ach, ik heb mijn vriend ontmoet in Outland, discotheek. heel fout, maar we houden t wel al ruim 3jaar vol met elkaar:D