How to find a boy?

Het is vast niet origineel maar toch nog even dit onderwerp:
How to find a boy?
Ik ben nu 15, heb nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoend.
Nu wil ik graag leuke jongens ontmoeten, maar hoe moet dat?
Moet je dan uitgaan of…? Heeft iemand een tip of iets wat je zelf doet om jongens te ontmoeten.
How can I find a boy?

Wist ik het maar ;'3

Probeer wat te verzinnen please.
Denk bijvoorbeeld: ‘Hoe doe ik dat altijd?’
:wink:

Ik zou 't ook wel willen weten ja. . .
Miss zou je kunnen vertellen waar je je eigen vriendje hebt ontmoet !

tsja… als ik zoek lukt het me nooit. & als ik niet zoek, dan kom ik ze meestal tegen. gewoon op straat ofzo…

Tja. en dan kom je ze tegen op straat ? ^^ hoe verder!?

idd & dan?
‘Hoi, jij lijkt me wel een leuke jongen, je bent in iedergeval lekker’

Vooral niet naar disco’s als je niet van van die players houden die te veel gel in hun haar doen, vooral wel naar café’s want daar zit het vol met leuke, gezellige, knappe, en spontane jongens. (En ook oude knakkers maar die moet je vergeten… XD)

Opschool?
Eerst vrienden met hem te worden en als je elkaar goed kent kan je aan hem duidelijk maken dat je hem wel leuk vind.
Chats, wel mee oppassen maar zo heb ik ook mijn huidige vriend leren kennen. Vaak zijn juist de leukste jongens niet dichtbij^^

haha nou waar ik woon, kent iedereen elkaar (of iniedergeval vaag). heb nu mn crush ontmoet op de fiets toen ik naar huis fietste. ik haalde hem in en toen zei die ; iris! dus ik kijk achterom ; oef jessy *kwijl*. en toen was het ; ken je me nog? enz.
je kan trouwens ook een keer gaan kijken naar een voetbalwedstrijd ofzo. ^^

googelen .

Goede tips.
Het is natuurlijk ook erg moeilijk, ik ben 15 dus kom nog niet binnen in discotheken of kroegs.

[Mijn vriendinnen en ik zijn nu wel van plan om stiekem naar binnen te gaan maar dat doet er niet toe.]

probeer het zo:
http://uk.youtube.com/watch?v=4D0555EtAZ4

haha lekker spontaan zijn

Oh krijg nog een leuk idee!
Ga in de stad die het dichts bij jou op een druk plein ofzo staan met zo’n free hugs bord! Als er dan een leuke jongen op je af komt rennen heb je gelijk een leuk gespreks punt, en je kan altijd zijn nummer vragen dan!

Haha, dat is een goeie. Zo gek ben ik wel!

Ik heb mijn vriend leren kennen op een bijbaantje, hij was een collega van me. Verder: ga op een jongenssport, zoals voetbal, school, uitgaan

Op school, op de sportclub, met uitgaan, in de stad, bij je bijbaantje, etc etc…

Ghehe, ik ken mijn vriendje via dansles x)

Maar idd, op school, sport e.d.

Linksaf bij de vleeswaren afdeling.

Zoek je die dan ? xD