How to do my hair??

Haha dit is mijn sjaggie hoofd maar ik ga donderdag naar de kapper want dat mag wel weer eens en nu is vind ik het lang genoeg voor een modelletje… Maar WAT??? kunnen jullie me helpen en ik neem zowizo geen bob,recht pony of aan de ene kant kort en andere lang haar .

http://i42.tinypic.com/345cx3s.jpg

http://i39.tinypic.com/ohv4gj.jpg

ik lag half op de bank haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je hebt mooie krullen, dus misschien is het leuk om ze juist te laten groeien? Dat je bij de kapper alleen de dode puntjes eruit knipt… Of misschien kun je er highlights in laten verven. Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk.

mijn haar groeit niet echt meer… en ja dode puntjes gaan er af dat wel iemand nog een idee

zo laten en idd… highlights =D
jouw haar is mooi

mm dankje maar highlights XD welke kleur xD

Iets lichter dan je eigen kleur, dan lijken je haren wat lichter en dat staat lekker fris :slightly_smiling_face:

Jammer dat je je hoofd hebt weggehaald, nu kan ik niet de vorm van je gezicht zien. Want een kapsel moet wel bij de vorm van je gezicht passen, anders heb je bijv. ineens een plofkop.
maar jij hebt net zo’n soort haar als mij.
Ik zou zeggen; Doe iets met wat laagjes bij je gezicht. (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven)
http://www.curly-hair-sty…rly-hair-cut-short-04.jpg

Is bovenstaande link misschien iets?

Ja ik kan je niet echt helpen, je hebt al zoveel eisen gegeven dat er niet veel keus is voor een kapsel wat niet alleen NU leuk is, maar ook nog over 5 weken leuk is.
Ik heb zelf mijn haar laten groeien (nou poeha,het is nu tot 15 cm over mn schouder, maar ik ben al een end, aangezien ik het afgelope zomer nog tot onder in mn nek had afgeknipt is het toch al behoorlijk aangegroeid. xD ) ik neem aan dat dat ook je bedoeling is? Wel een model er in, maar wel op een manier dat je het lang kan laten groeien?
Dan zou ik er indd niet teveel af halen.

Ik zou een schuine pony laten knippen en misschien licht bruine highlights
En misschien kan je eens aan de kapper vragen voor en snit die je krullen nóg mooier laten uitkomen (yes i (l) curls)

ja ik zet mijn hoofd liever niet hier op GS maar je ik heb een rond beetje bol gezicht en ja highlights zijn wel leuk maar de uitgroei niet… en die foto is mooi alleen haar krullen zijn nep mijne zijn echt haha

Ik zou laagjes laten snijden dan komen je krullen nog mooier uit, en misschien iets van highlights, dat is erg mooi in de lente en zomer!! Ik vind jouw krullen zoiezo erg mooi!! :smiling_face_with_three_hearts:

Whaha ja dat weet ik, is altijd zo met foto’s van kapsels. Ze smeren er zo belachelijk veel troep in dat je het zelf never nooit zo krijgt. xD Maar het gaat om het model. het was zegmaar een voorbeeld van de laagjes langs je gezicht die ik bedoelde. Maar hou ze wel langer dan de onderkant van je oren, want anders heb je dus een plofkop. (ervaring mee, ik heb het ook pas nog gehad, is nu goddank weer aangegroeid. xD Ik was verplicht om het in een speldje naar achteren te dragen, 2 maanden lang. Pff. ;x )

agree :ok_woman:

mmm oke ja dat kan ook idd en ja ik heb mijn haar neit gewassen dus nu zit het eigenlijk niet…

xD

ja dat had ik dus ook ik moest gewoon over al me mijn petje op… maar ook nog iets het meot wel in een staart passen want ik werk in de bakkerij dus moet in de ochtend niet al te veel tijd kwijt zijn… (eigenlijk dus alleen borstelen…)

Euhh, wil je ook die plukken langs je gezicht in je staart hebben?

En anders is kaal misschien wat? Nude is hip. :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik zou het niet echt korter laten knippen, maar proberen om het lang te houden.
en misschien een schuine pony of zo? en dan een goeie shampoo voor krullen kopen, zoals van john frieda.
zoiets ;p

ik zou een schuine pony/ lok knippen, en je haar zo laten knippen in laagjes, dat je krullen heel mooi eruit komen
vraag anders aan je kapper, die weet het wel goed.
ik heb eens een keer ook me haar laten snijden, en dat is ook goed om te doen!

oke dank jullie wel en ik heb john frieda al;) en een schuine pony mwaaa heb ik al gehad het was leuk maar het krult te veel bij mij

Ik zou alleen de puntjes knippen en highlights erin doen, dat doet ook al veel voor je haar zonder dat je er een heel ander model in laat knippen. Voor de highlights zou ik 3 tinten lichter dan je eigen haarkleur doen, anders valt het niet op.

maar ik wil eigenlijk geen highlight dat kost te veel geld en er komt uit groei:P