How to do ; de kapsel uit gossip girl.

[i]Hai meiden!
Ik wist niet waarbij ik deze moest plaatsen dus open een nieuwe.

Ik ben ( waarschijnlijk de meest van ons ) vreselijke fan van gossip girl. Maar ook van de kapsel die erin voorkomen.
Dus mijn vraag ; hoe kan je het beste het haar van Blake Lively ( Serena ) namaken ?

Tips over het haar van Blair zijn ook welkom maar Serena vind ik toch echt wel heel erg WAUW. Want wat zit haar haar mooi !

Xoxo

hihi :flushed: [/i] thankyou alvast!

er moest staan kapsels met een s op het eind. Sorry!

kiss

ik weet het ik weet het ik weet het :dancing_women:

heel veel geld uitgeven aan een haarstylist…

nee sorry ik weet et niet mijn haar leeft haar eigen leven…

zie dit maar als een upje dat nergens goed voor is aangezien het kwart voor 1 is…

-

ga naar beautygloss.nl en scrol na beneden en zie daar het filmpje

Geen idee of dit wat is:

http://www.youtube.com/watch?v=HZiDA_7bna8&feature=related

Want ze bewoog zo voor de camera dat het net leek ofdat ze telkens bij je op schoot wou gaan zitten en ze praat veel te veel dus ik ben afgekapt bij de 3 minuten >.>
Dus ik heb het eind resultaat niet gezien :stuck_out_tongue:

x.

Hai ,

Ja ik weet dat daar waarschijnlijk heel veel handen voor nodig zijn geweest. en dat het nooit zo perfect zal zitten . Maar meer het idee. Ik ga snel even de filmpjes kijken.
Dankje voor de reacties en nieuwe tips zijn welkom!

x

upperdepup

of weten jullie nog andere leuke kapsels?

http://www.youtube.com/watch?v=Gr8y4tGGNuI&feature=related
Die is van Blair…

Hai !
Ik heb hem gekeken en had even een vraag .
Ik heb zo’n krultang met verschillende kopstukken , alleen
de een is zo’n standaard dunne en de anders is groot .
Maar dan bedoel ik ook echt Groot dus groter dan
in het filmpje . welke kan ik het beste gebruiken denken
jullie want het wil nog niet lukken !

Heel erg bedankt voor de moeite van het zoeken . Heb zelf
ook al gezocht maar deze nog niet gezien !
Dankje .
xoxo

Serena Van Der Woodsen’s Hair
Wavy, Imperfect Hair

Long, wavy, highlighted-blonde hair is definitely Serena Van Der Woodsen’s signature look. Blake Lively wears extensions on the show to get her hair super-long, so if your hair isn’t so long, consider clip-in hair extensions to get the same look. If you have long hair already, it will be even easier for you to get Serena’s signature hairstyle.

To get waves like Serena’s, work mousse through damp hair and blow dry with a diffuser attachment while scrunching to bring out your hair’s natural wave! Next, take a 1.25 or 1.5 inch barrel curling iron and curl your hair in sections, starting with the bottom layers and working your way up your head. Don’t worry about getting it perfect! Part of Serena’s style is that her hair is never perfect, and that’s okay! Finish your hair with light hold hairspray, tousle and go. Bonus points if you add a cute head scarf like Serena’s in the photo below!

http://i245.photobucket.com/albums/gg72/collegefashion/serena-hair.jpg

http://nl.youtube.com/watch?v=TIsSg9owSkc&feature=related

deze lijkt er wel op?

JAA ik ga het proberen . Waar vinden jullie dit . Want ik kan googlen wat ik wil maar vind niets !
Tips always welkom .

xoxo !

Gewoon in het zelfde model laten knippen en extensions ja als je dat lange haar nog niet hebt…

Als je krullen hebt zou je het stijl kunnen fohnen of steilen… maar dat is niet erg gezond voor je haar…

Blair heeft halflang bruin haar. Ze heeft meestal losse krullen in haar haar en veel volume.
• Om haar kapsel te krijgen moet je je haar eerst hebben gewassen. Blair zul je namelijk nooit met ongewassen haar zien. Als je dun haar hebt was je haar dan met een volume shampoo.
• Vervolgens doe je een antipluis serum in je haar en föhn je het.
• Steil je haar als je krullen van jezelf hebt. Heb je steil haar? Doe er dan een krulactiverende crème in.
• Verdeel je haar in strengen en begin eerst de bovenste strengen te krullen met een krultang. Je hoeft de krullen niet vast te pinnen met een speld. Blair heeft namelijk wat lossere krullen.
• Spray een haarlak over je haar zodat de krullen niet uitzakken. En tenslotte spray je een glansspray over je haar, zodat je haar gaat glanzen als die van Blair.

Xx