how to dansen?

ik ga vandaag uit met mn vriendinnen in een discotheek maar ik heb geen idee hoe ik moet dansen en ook voel me heel erg ongemakkelijk als ik dans en ik schaam me omdat ik het niet kan.iemand tips over hoe ze er dansen en hoe kan ik ervoor zorgen dat het niet stom lijkt? (ik ben erg stijfjes)

De makkelijkste manier; spiegel je vrienden tot je je draai hebt gevonden, of kijk om je heen en neem over wat een ander doet. Natuurlijk niet constant, maar in het begin is het wel handig tot je hebt ontdekt ‘hoe’ je danst.

Je moet inderdaad gewoon goed naar andere kijken, tot je zelf je eiegn draai er gevonden voor hebt! gewoon een beetje ontdekken wat je allemaal kan. veel plezier vandaag!!

Ja idd ^ Kijk om je heen hoe andere dansen,

Ga iig niet stil staan…
Ik heb zo’n vriendin die het vertikt om ook maar 1 beweging te maken. Beetje schommelen is al genoeg. En idd, spiegel je vriendinnen.

Ik ben net zoals je vriendin. Maar ik durf gewoon echt niet te bewegen. Terwijl stil staan er eigenlijk nog stommer uitziet.

Ja dat is echt zo! Al wieg je een beetje, dat ziet er tenminste uit alsof je het naar je zin hebt. Dit was trouwens wel op een festival, misschien anders.

Gewoon in het begin het beetje de anderen na doen, na een poosje gaat het gewoon vanzelf en wordt het echt leuk!

Had ik eerst ook heb gewoon naar me vrienden gekeken en wat andere mensen denken who thahh fuck cares fuck andere mensen heb lol me je vrienden! En als andere mensen je vaag aankijken kijk heel arrogant terug!:slight_smile:

Ik had hier ook altijd een beetje last van aan het begin, maar zodra ik wat op had ging ik vrij snel los. Misschien is dat een oplossing voor de eerste paar keren?