How to dance; schoolfeest (onzeker)

Ik ben altijd heel onzeker over hoe ik moet dansen op schoolfeesten, heeft iemand tips, goede tutorials?
Ik heb het al opgezocht maar dan krijg je allemaal van die rare ahhaha, tenminste niet raar maar bij ons op het schoolfeest wordt het wel zo gezien.
Ik wil gewoon ‘basic’ moves

Doe gewoon een beetje wat je vriendinnen/de rest ook doet, beetje op de maat meebewegen en voila.

twerken

Door dit topic kwam ik er trouwens achter dat ik al een kwartier geleden bij dansen had moeten zijn.
Toedels

Beetje met je lichaam schudden, het liefst niet op de maat, en je hebt een typische schoolfeestdans onder de knie.

Haha dan val ik echt KEIHARD op met kop. Serieus een vriendin en ik gingenn het doen. Zij kon het al. Ik zei: Kijk het lukt! *Bam* Auw mijn hoofd!

Ik vind het juist geweldig als mensen op hun eigen manier dansen en het hun niet uitmaakt hoe het eruit ziet. Dat ziet er veel beter uit dan dat geforceerde dansen wat sommigen doen.

Doe zoals ik. Vet veel ruimte nemen voor jezelf, gewoon doen hoe je je voelt bij de muziek en vooral letterlijk de songteksten uitbeelden. Gegarandeerd een leuke avond :bowing_man:

Ik vind de ‘stap naar links, stap naar rechts dans’ trouwens echt lachwekkend.

Hoi TS, misschien helpt dit filmpje!

Was dat niet die gast van HGT?

ik kan het ook fout hebben hoor

Geniaal

Als ik dans op feestjes, lijkt het wel nog een beetje hierop :’)
Ik doe echt de meest idiote bewegingen, maar dat is gewoon leuk.

Wat ook leuk is, is echt dingen gaan uitbeelden.
Bijvoorbeeld: pannekoeken bakken
Dan moet je eerst uitbeelden dat je allemaal dingen samenmengt
goed roeren
en dan pannekoeken bakken en omhoog smijten
En dan opnieuw
:’)

Of: putjes graven met een spade
schop in de grond steken
er op springen
de schop over je schouder werpen om de aarde weg te smijten

Of ruitenwassen

Oh, en de leukste move is: doen alsof je armen verlamd zijn, en dan met je bovenlichaam heel hard gaan bewegen op de maat van het liedje. Waardoor je armen rond je gaan flapperen. Dan heb je sowieso geen last meer van andere mensen rond je

^wtf… die dansmoves wil ik eigenlijk wel eens zien :"D

Macarena.

HAHAHA.

Haha, ze zijn eigenlijk best wel belachelijk :’’) Maar ik vind het gewoon zo leuk om te doen. Ik vind het vreselijk om met een groep meisjes naast elkaar te staan “wiegen” op de muziek, dus dan ga ik er lekker idioot tussen staan doen :’)

http://www.jagerland.nl/blogs/rare-dansjes-die-je-bijna-was-vergeten-raven/